Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw ewidencji księgowej wydatków budżetowych oraz rozrachunków z kontrahentami i pracownikami
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 2/12
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- asygnowanie do wypłaty dokumentów księgowych wydatków wg obowiązującej klasyfikacji budżetowej i komputerowego systemu finansowo-księgowego F-K
- księgowanie w systemie finansowo-księgowym zatwierdzonych do wypłaty dokumentów księgowych dotyczących wydatków budżetowych
- wprowadzanie od systemu finansowo-księgowego danych dotyczących pracowników i kontrahentów urzędu
- uzgadnianie w systemie finansowo-księgowym kont księgowych dotyczących rozrachunków z kontrahentami i pracownikami urzędu
- wystawianie w systemie, sprawdzanie i wysyłanie potwierdzeń sald do kontrahentów i pracowników oraz weryfikowanie otrzymanych potwierdzeń sald
- przygotowywanie dokumentów księgowych do wystawiania not księgowych dotyczących wydatków budżetowych oraz monitorowanie wpływu płatności z tego tytułu
- sporządzanie oraz wprowadzanie do systemu komputerowego poleceń księgowania w zakresie prowadzonych zadań
- sporządzanie miesięcznych i rocznych informacji oraz deklaracji do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane głównie w siedzibie urzędu
- w przypadku nasilenia prac pod koniec roku budżetowego możliwa konieczność wykonywania pracy powyżej 8 godz. dziennie
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe (w tym dla osób na wózkach inwalidzkich), klatka schodowa o szerokości 140cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- parametry środowiska pracy w normie
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość obsługi komputera
- terminowość, rzetelność
wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
- znajomość kpa
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność efektywnego komunikowania się
- radzenie sobie ze stresem
- znajomość obsługi komputerowych programów księgowych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
27-01-2012
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 2/12
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 2/12
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW.
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.