Inspektor do spraw ewidencji wpłat z tytułu mandatów karnych kredytowanych w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 103/10

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor
do spraw ewidencji wpłat z tytułu mandatów karnych kredytowanych
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 103/10

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• rejestrowanie w systemie informatycznym "Rozliczanie mandatów" wpłat dokonywanych na poczet nałożonych mandatów karnych kredytowanych
• wyjaśnianie tytułów wpłat błędnie opisanych, mylnie skierowanych lub niezidentyfikowanych
• zawiadamianie urzędów skarbowych o dokonanych wpłatach grzywien wraz z kosztami egzekucyjnymi w odniesieniu do należności objętych postępowaniem egzekucyjnym w administracji
• uzgadnianie operacji księgowanych na kontach analitycznych z kontami syntetycznymi

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b e d n e:

• wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym
• doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze finansów
• pozostałe wymagania niezbędne:

• umiejętność przygotowywania i analizowania dokumentów księgowych oraz dokonywania operacji księgowych
• znajomość ustaw o rachunkowości, o finansach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
• umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
• umiejętność pracy w zespole
• umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz rozwiązywania problemów
• umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym

wymagania dodatkowe:
• umiejętność obsługi systemów informatycznych, w tym księgowych
• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
• znajomość przepisów regulujących tryb postępowania administracyjnego, egzekucyjnego oraz w sprawach o wykroczenia
• rzetelność obowiązkowość, dobra organizacja pracy
• okresowa dyspozycyjność
• doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Termin składania dokumentów:
22-11-2010

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 103/10

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 103/10

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 15.11.2010
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07