Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw obsługi klienta
w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu - Terenowy Punkt Paszportowy w Szamotułach nr ref. 7/12
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Szamotuły
ul. Wojska Polskiego 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
przyjmowanie wniosków o wydanie paszportów dla obywateli polskich
wydawanie paszportów
udzielanie informacji klientom w zakresie trybu składania podań i dokumentów niezbędnych do ich złożenia
Warunki pracy:
-
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- wymagany czas pracy na na stanowisku wynosi 8 godzin, z czego 7 godzin przeznaczone jest na bezpośrednią obsługę klienta zewnętrznego
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywanie w siedzibie urzędu
- bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
-
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- klatka schodowa o szerokości 180 cm z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, korytarz biurowy o szerokości 180 cm, przejście pomiędzy klatką schodową a korytarzem biurowym o szerokości 90 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- przejście do stanowiska pracy o szerokości 55 cm (pomiędzy stanowiskiem a ścianą)
- stanowisko pracy usytuowane na podeście (różnica poziomów pomiędzy podestem a podłogą wynosi 15 cm)
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych (konieczność pokonania 3 schodów)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b e d n e
- wykształcenie: średnie
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz prawa administracyjnego (w tym: znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie)
- znajomość ustawy o dokumentach paszportowych wraz z przepisami wykonawczymi
- komunikatywność, umiejętność przekazywania zwięzłych informacji
- dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy z klientem oraz radzenia sobie ze stresem
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność obsługi komputera
wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego oraz ochrony danych osobowych
- przeszkolenie stanowiskowe
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
20-02-2012
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 7/12
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 7/12
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/web/bip)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.