Inspektor do spraw obsługi klienta w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu - Terenowy Punkt Paszportowy w Szamotułach nr ref. 7/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

 

Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor

do spraw obsługi klienta

w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu - Terenowy Punkt Paszportowy w Szamotułach nr ref. 7/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

 

Miejsce wykonywania pracy:

Szamotuły
ul. Wojska Polskiego 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

    przyjmowanie wniosków o wydanie paszportów dla obywateli polskich
    wydawanie paszportów
    udzielanie informacji klientom w zakresie trybu składania podań i dokumentów niezbędnych do ich złożenia

 

Warunki pracy:

 

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
    • wymagany czas pracy na na stanowisku wynosi 8 godzin, z czego 7 godzin przeznaczone jest na bezpośrednią obsługę klienta zewnętrznego
    • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
    • zadania wykonywanie w siedzibie urzędu
    • bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
    • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
    • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego
    • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
    • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
    • klatka schodowa o szerokości 180 cm z poręczami
    • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
    • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, korytarz biurowy o szerokości 180 cm, przejście pomiędzy klatką schodową a korytarzem biurowym o szerokości 90 cm
    • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
    • przejście do stanowiska pracy o szerokości 55 cm (pomiędzy stanowiskiem a ścianą)
    • stanowisko pracy usytuowane na podeście (różnica poziomów pomiędzy podestem a podłogą wynosi 15 cm)
    • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
    • budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych (konieczność pokonania 3 schodów)

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b e d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz prawa administracyjnego (w tym: znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie)
    • znajomość ustawy o dokumentach paszportowych wraz z przepisami wykonawczymi
    • komunikatywność, umiejętność przekazywania zwięzłych informacji
    • dobra organizacja pracy własnej
    • umiejętność pracy z klientem oraz radzenia sobie ze stresem
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność obsługi komputera

wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego oraz ochrony danych osobowych
  • przeszkolenie stanowiskowe

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

    Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

Termin składania dokumentów:

20-02-2012

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 7/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 7/12

Inne informacje:

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/web/bip)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 14.02.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07