Inspektor do spraw wsparcia ewidencji wpłat w postępowaniu mandatowym w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 55/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor
do spraw wsparcia ewidencji wpłat w postępowaniu mandatowym
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 55/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wspieranie bieżącej pracy przy przyporządkowywaniu zbiorczych i indywidualnych przelewów dokonywanych na konto wierzyciela wpłat mandatów karnych kredytowanych do odpowiednich kont analitycznych
  • wspieranie bieżącej pracy przy analizowaniu kont wpłat niezidentyfikowanych i ustalanie brakujących danych osób ukaranych w celu wyjaśniania wpłat niewłaściwie opisanych, wyjaśnianie wpłat niezidentyfikowanych z poborcami podatkowymi, właściwe przyporządkowywanie i zaksięgowanie wpłat niezidentyfikowanych
  • sporządzanie zestawień mandatów karnych kredytowanych, które uległy rozliczeniu, a wobec których wystawiony został tytuł wykonawczy w celu skierowania do odpowiednich urzędów skarbowych wniosków o umorzenie postępowań egzekucyjnych
  • comiesięczne uzgadnianie operacji księgowych dokonywanych na kontach analitycznych z kontami syntetycznymi
  • kwartalne wyksięgowywanie należności, które uległy przedawnieniu

Warunki pracy:

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
    • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
    • zadania wykonywane w siedzibie urzędu
    • możliwe wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
    • praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dnia pracy
    • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
    • stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
    • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
    • klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
    • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
    • w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość kpa, ustaw: o finansach publicznych, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie

wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi systemu informatycznego "Rozliczanie mandatów" oraz systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją
  • umiejętność dokonywania operacji księgowych
  • komunikatywność, asertywność cierpliwość, wyrozumiałość
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach stresowych
  • dobra organizacja pracy własnej
  • biegła znajomość programu MS Word i Excel

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
01-10-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 55/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 55/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
 

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 21.09.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07