Inspektor wojewódzki do spraw kontroli jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z wyłączeniem placówek opiekuńczo-wychowawczych i ośrodków adopcyjno-opiekuńczych w Wydziale Polityki Społecznej WUW w Poznaniu nr ref. 2/10

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor wojewódzki

do spraw kontroli jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z wyłączeniem placówek opiekuńczo-wychowawczych i ośrodków adopcyjno-opiekuńczych
w Wydziale Polityki Społecznej WUW w Poznaniu nr ref. 2/10

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• przeprowadzanie wizytacji oraz kontroli domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej
• stwierdzanie zgodności programów naprawczych w zakresie osiągania standardów w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej oraz stopnia ich realizacji
• kontrola jakości działań środowiskowych domów samopomocy i ośrodków wsparcia oraz zgodności zatrudnienia pracowników tych jednostek z wymaganymi kwalifikacjami
• kontrole realizacji świadczeń pomocy społecznej przez ośrodki pomocy społecznej i powiatowe centra pomocy rodzinie, przestrzegania Kpa, zgodności zatrudnienia pracowników tych jednostek z wymaganymi kwalifikacjami
• ustalanie sposobu wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego
• współdziałanie z samorządem powiatowym, gminnym, zgromadzeniami zakonnymi, stowarzyszeniami i fundacjami oraz innymi podmiotami w zakresie wdrażania i utrzymania obowiązującego standardu w domach pomocy społecznej oraz w zakresie prowadzenia i rozwoju infrastruktury środowiskowych domów samopomocy i ośrodków wsparcia dla osób z zaburzeniami psychicznymi
• udzielanie informacji obywatelom z zakresu świadczeń pomocy społecznej
• przygotowanie oraz aktualizowanie informacji z zakresu zajmowanego stanowiska pracy w oddziale zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu w celu upublicznienia informacji o legalnie działających jednostkach

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

• wykształcenie: wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna
• doświadczenie: 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w pomocy społecznej
• pozostałe wymagania niezbędne:

• specjalizacja z organizacji pomocy społecznej lub deklaracja jej ukończenia
• znajomość Kpa, przepisów regulujących funkcjonowanie pomocy społecznej, ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej
• znajomość zasad funkcjonowania administracji rządowej i samorządowej

wymagania dodatkowe
• doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
• znajomość ustawy o służbie cywilnej i kodeksu etyki służby cywilnej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
• kopia dokumentów potwierdzających posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej lub pisemna deklaracja jej ukończenia
• kopie świadectw pracy

Termin składania dokumentów:
25-01-2010

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 2/10

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 2/10

Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 15.01.2010
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07