Inspektor wojewódzki do spraw organizacyjno-administracyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 65/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw organizacyjno-administracyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 65/15

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Pl. Wolności 17

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych regulujących zakres działania i organizacji Wydziału; koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem zakresów czynności pracowników Wydziału; prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników Wydziału
  • przygotowywanie dla kierownictwa i pracowników Wydziału upoważnień do załatwienia spraw, w tym wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Wojewody
  • opracowywanie okresowych sprawozdań z załatwiania skarg i wniosków w Wydziale i przekazywanie ich do Biura Organizacyjno-Administracyjnego
  • opracowywanie planów kontroli i sprawozdań z działalności kontrolnej Wydziału oraz przedkładanie propozycji do Wydziału Kontroli, Prawnego i Nadzoru do rocznego planu kontroli; koordynacja działań kontrolnych realizowanych przez pracowników Wydziału w celu ujednolicenia procedury kontroli, w tym publikacja wymaganych dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w systemie RCP oraz opracowywanie okresowych informacji, sprawozdań i analiz z działalności Wydziału w celu przedstawienia ich przełożonemu oraz Dyrektorowi Wydziału i przekazania innym komórkom organizacyjnym urzędu
  • rozpatrywanie odwołań od decyzji organów I instancji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz odpowiedzi na skargi wnoszone do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w sprawach zgromadzeń
  • prowadzenie kontroli jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizacji zadań zleconych, określonych ustawą Prawo o zgromadzeniach
  • koordynacja działań związanych z udostępnianiem informacji publicznej z zakresu działania Wydziału

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Rodzaj pracy to: typowe prace administracyjno-biurowe, obsługa klientów i poczty oraz czynności archiwizacyjne. Pracownik przez większość czasu pracy wypełnia czynności służbowe wykorzystując sprzęt komputerowy, w tym użytkuje monitor ekranowy powyżej 4 godzin na dobę a także porusza się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów, nad którymi pracuje.
  • Przy wykonywaniu pracy na tym stanowisku wykorzystuje również kserokopiarkę, drukarkę, telefon i inny sprzęt techniki biurowej. Stanowisko pracy wyposażone jest w biurko i krzesło. Sprzęt dostosowany jest do wymagań, jaki powinien spełniać na takich stanowiskach pracy. Parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie.
  • Stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku pięciopiętrowego. Winda nie przystosowana do osób na wózkach inwalidzkich. Wejście możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm z poręczami po stromych schodach zabiegowych. Z klatki schodowej bezpośrednie wejście do pomieszczeń biurowych. Budynek nie przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm. W budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane są dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, ustawy Prawo o zgromadzeniach, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • efektywna komunikacja
    • dobra organizacja pracy
    • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
    • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • wymagania dodatkowe
    • asertywność
    • umiejętność radzenia sobie ze stresem

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:
07-09-2015

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 65/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 65/15

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 28.08.2015
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06