Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw organizacyjno-administracyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 65/15
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Pl. Wolności 17
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych regulujących zakres działania i organizacji Wydziału; koordynowanie prac związanych ze sporządzaniem zakresów czynności pracowników Wydziału; prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników Wydziału
- przygotowywanie dla kierownictwa i pracowników Wydziału upoważnień do załatwienia spraw, w tym wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Wojewody
- opracowywanie okresowych sprawozdań z załatwiania skarg i wniosków w Wydziale i przekazywanie ich do Biura Organizacyjno-Administracyjnego
- opracowywanie planów kontroli i sprawozdań z działalności kontrolnej Wydziału oraz przedkładanie propozycji do Wydziału Kontroli, Prawnego i Nadzoru do rocznego planu kontroli; koordynacja działań kontrolnych realizowanych przez pracowników Wydziału w celu ujednolicenia procedury kontroli, w tym publikacja wymaganych dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w systemie RCP oraz opracowywanie okresowych informacji, sprawozdań i analiz z działalności Wydziału w celu przedstawienia ich przełożonemu oraz Dyrektorowi Wydziału i przekazania innym komórkom organizacyjnym urzędu
- rozpatrywanie odwołań od decyzji organów I instancji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych oraz odpowiedzi na skargi wnoszone do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w sprawach zgromadzeń
- prowadzenie kontroli jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizacji zadań zleconych, określonych ustawą Prawo o zgromadzeniach
- koordynacja działań związanych z udostępnianiem informacji publicznej z zakresu działania Wydziału
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Rodzaj pracy to: typowe prace administracyjno-biurowe, obsługa klientów i poczty oraz czynności archiwizacyjne. Pracownik przez większość czasu pracy wypełnia czynności służbowe wykorzystując sprzęt komputerowy, w tym użytkuje monitor ekranowy powyżej 4 godzin na dobę a także porusza się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów, nad którymi pracuje.
- Przy wykonywaniu pracy na tym stanowisku wykorzystuje również kserokopiarkę, drukarkę, telefon i inny sprzęt techniki biurowej. Stanowisko pracy wyposażone jest w biurko i krzesło. Sprzęt dostosowany jest do wymagań, jaki powinien spełniać na takich stanowiskach pracy. Parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie.
- Stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku pięciopiętrowego. Winda nie przystosowana do osób na wózkach inwalidzkich. Wejście możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm z poręczami po stromych schodach zabiegowych. Z klatki schodowej bezpośrednie wejście do pomieszczeń biurowych. Budynek nie przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm. W budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane są dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Kodeksu Pracy, ustawy Prawo o zgromadzeniach, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- umiejętność rozwiązywania problemów
- efektywna komunikacja
- dobra organizacja pracy
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
- wymagania dodatkowe
- asertywność
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów:
07-09-2015
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 65/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 65/15
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.