Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent prawno-administracyjny
do spraw administracyjnej obsługi korespondencji oraz klientów
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 50/12
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przekazywanie w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją "WUWeu" korespondencji wpływającej do Oddziału Postępowania Mandatowego
- weryfikowanie korespondencji przydzielonej na zajmowane stanowisko pracy i zakładanie dla niej poszczególnych numerów JRWA oraz jej archiwizacja celem zapewnienia właściwej obsługi kancelaryjnej,
- weryfikowanie spraw wnoszonych przez urzędy skarbowe lub osoby ukarane, dotyczące zarzutów na prowadzone postępowania egzekucyjne oraz dotyczące zwolnień zajętych składników majątkowych, przeprowadzanie w tym zakresie stosownych postępowań wyjaśniających oraz przygotowywanie projektów postanowień Wojewody
- weryfikowanie korespondencji wnoszonej przez komorników sądowych i sądy, przeprowadzanie w jej zakresie ewentualnych postępowań wyjaśniających i przygotowywanie projektów odpowiedzi
- weryfikowanie korespondencji wnoszonej przez organy nakładające mandaty karne oraz prokuratury, przeprowadzanie w ich zakresie stosownych postępowań wyjaśniających, celem udzielenia odpowiedzi na kierowane wnioski
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów zewnętrznych Urzędu zainteresowanych sprawami dot. postępowania mandatowego, celem udzielenia im stosownych wyjaśnień i zapewnienia właściwej obsługi
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu,
- możliwe wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- stanowisko pracy znajduje się na piątym piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
- klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- w budynku są pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe administracyjne
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: kpa, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia
- znajomość rozporządzeń: w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi systemu informatycznego typu rozliczanie mandatów oraz elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją
- znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, kodeks wykroczeń
- znajomość rozporządzeń: w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, w sprawie sposobu dokumentacji i ewidencji grzywien za wykroczenia
- umiejętność dokonywania operacji księgowych
- samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, analityczne myślenie, umiejętności redakcyjne oraz umiejętność działania w sytuacjach stresowych, komunikatywność, asertywność, wysoka kultura osobista
- biegła znajomość Word, Excel
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
22-09-2012
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 50/12
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 50/12
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/web/bip).
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.