Referent prawno-administracyjny do spraw administracyjnej obsługi korespondencji oraz klientów w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 50/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent prawno-administracyjny
do spraw administracyjnej obsługi korespondencji oraz klientów
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 50/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przekazywanie w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją "WUWeu" korespondencji wpływającej do Oddziału Postępowania Mandatowego
  • weryfikowanie korespondencji przydzielonej na zajmowane stanowisko pracy i zakładanie dla niej poszczególnych numerów JRWA oraz jej archiwizacja celem zapewnienia właściwej obsługi kancelaryjnej,
  • weryfikowanie spraw wnoszonych przez urzędy skarbowe lub osoby ukarane, dotyczące zarzutów na prowadzone postępowania egzekucyjne oraz dotyczące zwolnień zajętych składników majątkowych, przeprowadzanie w tym zakresie stosownych postępowań wyjaśniających oraz przygotowywanie projektów postanowień Wojewody
  • weryfikowanie korespondencji wnoszonej przez komorników sądowych i sądy, przeprowadzanie w jej zakresie ewentualnych postępowań wyjaśniających i przygotowywanie projektów odpowiedzi
  • weryfikowanie korespondencji wnoszonej przez organy nakładające mandaty karne oraz prokuratury, przeprowadzanie w ich zakresie stosownych postępowań wyjaśniających, celem udzielenia odpowiedzi na kierowane wnioski
  • obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów zewnętrznych Urzędu zainteresowanych sprawami dot. postępowania mandatowego, celem udzielenia im stosownych wyjaśnień i zapewnienia właściwej obsługi

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu,
  • możliwe wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy,
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • stanowisko pracy znajduje się na piątym piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
  • klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • w budynku są pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe administracyjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: kpa, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
    • znajomość kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia
    • znajomość rozporządzeń: w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi systemu informatycznego typu rozliczanie mandatów oraz elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją
  • znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, kodeks wykroczeń
  • znajomość rozporządzeń: w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, w sprawie nakładania grzywien w drodze mandatu karnego, w sprawie sposobu dokumentacji i ewidencji grzywien za wykroczenia
  • umiejętność dokonywania operacji księgowych
  • samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, analityczne myślenie, umiejętności redakcyjne oraz umiejętność działania w sytuacjach stresowych, komunikatywność, asertywność, wysoka kultura osobista
  • biegła znajomość Word, Excel

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
22-09-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 50/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 50/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/web/bip).
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 12.09.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07