Referent prawny do spraw badania zasadności skarg i wniosków w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 49/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent prawny do spraw badania zasadności skarg i wniosków w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 49/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
 

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących działalności jednostek zespolonej administracji rządowej, jednostek samorządu terytorialnego oraz jednostek podległych Wojewodzie
  • przekazywanie skarg i wniosków według właściwości w celu rozpatrzenia przez organ właściwy
  • sporządzanie informacji, sprawozdań z rozpatrzenia skarg i wniosków
  • zgłaszanie skarg i wniosków wpływających do Wydziału do centralnego rejestru skarg i wniosków

Warunki pracy:

                Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • wiedza z zakresu prawa administracyjnego, konieczna do oceny prawidłowości działalności administracji
    • wiedza z zakresu funkcjonowania i zadań realizowanych przez wojewodę oraz funkcjonowania działających pod zwierzchnictwem wojewody kierowników zespolonych służb, inspekcji i straży
    • wiedza z zakresu funkcjonowania organów administracji niezespolonej, działających pod zwierzchnictwem starosty kierowników powiatowych służb, inspekcji i straży oraz organów innych samorządów, jeżeli wykonywanie zadań administracji rządowej następuje na podstawie ustawy lub porozumienia
    • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
    • znajomość kpa
    • umiejętność obsługi komputera (elektroniczne systemy informacji prawnej, Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet)
    • umiejętność analitycznego myślenia oraz oceny zjawisk w ujęciu przyczynowo-skutkowym
    • poprawne i właściwe formułowanie wniosków z dokonanych ustaleń
    • umiejętność interpretacji danych pochodzących z dokumentów
    • umiejętność rozwiązywania problemów, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z klientem

wymagania dodatkowe

  • 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem
     

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

    Termin składania dokumentów:
    14-09-2012

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 49/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 49/12
 

Inne informacje:

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 03.09.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07