Referent prawny do spraw kontroli w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 126/09

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent prawny
do spraw kontroli w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 126/09

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli zgodnie z obowiązującymi trybami oraz wytycznymi zawartymi w programach kontroli i poleceniami kierownictwa Wydziału w celu zbadania prawidłowości stosowania przepisów przez jednostki realizujące zadania powierzone w obszarze gospodarki nieruchomościami
  • sporządzanie protokołów kontroli w celu udokumentowania przebiegu i wyników czynności kontrolnych
  • sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją ustaleń kontroli
  • analizowanie i przetwarzanie danych przekazywanych przez podmioty realizujące zadania zlecone z zakresu gospodarki nieruchomościami
  • prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na rzecz Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego nieruchomości zajętych pod drogi, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów kodeksu cywilnego
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości
    • znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece
    • znajomość przepisów o spółdzielniach mieszkaniowych
    • znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
    • zdolność analitycznego myślenia
    • umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
    • kreatywne myślenie
    • samodzielność
    • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Lex)

wymagania dodatkowe:

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy
  • współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • asertywność i umiejętność przekonywania
  • radzenie sobie ze stresem

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Termin składania dokumentów: 02-11-2009

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 126/09
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 126/09

Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 22.10.2009
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07