Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent prawny
do spraw nabywania mienia Skarbu Państwa przez jednostki samorządu terytorialnego
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 97/09
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie spraw dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości, które stały się z mocy prawa własnością jednostek samorządu terytorialnego - gmin, powiatów i województwa
• prowadzenie spraw dotyczących przekazania, na wniosek jednostek samorządu terytorialnego - gmin, powiatów i województwa, mienia Skarbu Państwa związanego z wykonywaniem przez jednostki zadań własnych
• prowadzenie postępowań wyjaśniających wszczętych w skutek roszczeń zgłaszanych przez różne podmioty, w tym osoby fizyczne, co do prawidłowości wydanych ostatecznych rozstrzygnięć w sprawach załatwianych przez oddział
• przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji ze stanowiskiem organu do organów właściwych w sprawach stwierdzeń nieważności wydanych decyzji
• nadawanie klauzuli ostateczności na wydanych rozstrzygnięciach i przesyłanie do właściwych jednostek
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
• wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
• doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej lub pokrewnej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Kpa, Kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece
- znajomość przepisów wprowadzających ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym
- znajomość przepisów wprowadzających ustawy reformujące administrację publiczną, o samorządzie powiatowym, o samorządzie województwa
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office oraz pragram LEX)
wymagania dodatkowe:
• umiejętność pracy w zespole
• dobra organizacja pracy
• współpraca z klientem zewnętrznym
• radzenie sobie ze stresem
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Termin składania dokumentów: 03-07-2009
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 97/09
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 97/09
Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.