Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent prawny
do spraw orzecznictwa w zakresie nieruchomości
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 17/10
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18
Zakres zadan wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie postępowań odwoławczych oraz przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi na skargi w sprawach z zakresu zwrotów i wywłaszczeń nieruchomości oraz ustalania odszkodowań
• prowadzenie postępowań odwoławczych oraz przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi na skargi w sprawach z zakresu ustalania odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi i linie kolejowe
• prowadzenie postępowań odwoławczych oraz przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi na skargi z zakresu ustanawiania, wygaszania, przekazywania trwałego zarządu między jednostkami i ustalania opłat z tego tytułu, a także przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
• prowadzenie postępowań odwoławczych oraz przygotowywanie projektów decyzji i odpowiedzi na skargi z zakresu zajęć nieruchomości
• prowadzenie postępowań w sprawie stwierdzenia nieważności decyzji i postanowień w przypadku, gdy Wojewoda jest organem do tego właściwym, w szczególności decyzji o wywłaszczeniu nieruchomości wydanych na przestrzeni od okresu powojennego do dnia dzisiejszego
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy
n i e z b e d n e:
• wyksztalcenie: wyższe prawnicze
• doswiadczenie: 6 miesięcy doswiadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
• pozostale wymagania niezbedne:
• znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami
• umiejętność interpretacji i stosowania prawa w praktyce
• umiejętność rozwiązywania problemów
• umiejętność argumentowania i swobodnej wypowiedzi
• zdolność analitycznego myślenia
• umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność
wymagania dodatkowe:
• umiejętność obsługi komputera (MS Office, Lex)
Wymagane dokumenty i oswiadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
Termin skladania dokumentow:
10-05-2010
Miejsce skladania dokumentow:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 17/10
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 17/10
Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.