Referent prawny do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki nieruchomościami nierolnymi w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 82/10

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent prawny
do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki nieruchomościami nierolnymi
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 82/10

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na rzecz Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego nieruchomości zajętych pod drogi, łącznie z przygotowywaniem stosownych decyzji administracyjnych, celem regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi publiczne
• prowadzenie spraw dotyczących uwłaszczania państwowych osób prawnych wraz z ustaleniem odpłatności i warunków nabycia budynków i urządzeń, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
• przygotowywanie zezwoleń na obrót nieruchomościami państwowymi oraz udzielanie bonifikat w cenie sprzedawanych nieruchomości w przypadkach określonych stosownymi przepisami
• prowadzenie spraw dotyczących ujawniania w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego
• przygotowywanie odpowiedzi na na skargi i wnioski oraz wszelkich informacji i sprawozdań dotyczących gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa
• wykonywanie zadań wynikających z przepisów dotyczących spółdzielni mieszkaniowych w zakresie refundacji uzasadnionych kosztów poniesionych na przygotowanie dokumentacji terenowo prawnej

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:

• wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
• doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
• pozostałe wymagania niezbędne:

• znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego
• znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości
• znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece
• znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
• umiejętność analitycznego myślenia
• umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
• umiejętność obsługi komputera (MS Office, Lex)

wymagania dodatkowe:
• umiejętność rozwiązywania problemów
• współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• radzenie sobie ze stresem
• dostosowywanie się do zmian
• asertywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Termin składania dokumentów:
27-09-2010

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 82/10

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 82/10

Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 14.09.2010
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07