Referent prawny do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 9/10

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent prawny

do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 9/10

Wymiar etatu: 4x1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu wywłaszczenia na podstawie decyzji komunalizacyjnych pod drogi krajowe i wojewódzkie
• rozpatrywanie odwołań od decyzji ustalających odszkodowanie z tytułu wywłaszczenia na rzecz Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego nieruchomości wywłaszczonych na podstawie decyzji lokalizacyjnych
• prowadzenie spraw dotyczących niezwłocznego zajęcia nieruchomości pod autostrady płatne i drogi krajowe, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
• prowadzenie spraw dotyczących wywłaszczania nieruchomości pod autostrady płatne i drogi krajowe, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
• prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości na cele związane z realizacją przedsięwzięć Euro 2012, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych w przedmiocie niezwłocznego zajęcia, wywłaszczenia i odszkodowania z tego tytułu
• przygotowanie dla rzeczoznawców majątkowych umów o dokonanie wyceny wywłaszczonej nieruchomości
• ustanawianie na przejętych nieruchomościach prawa trwałego zarządu na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz innych zarządów dróg

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

• wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
• doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
• pozostałe wymagania niezbędne:

• znajomość Kpa, Kodeksu Cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości, ustawy o księgach wieczystych i hipotece
• znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
• znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
• umiejętność analitycznego myślenia
• umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
• samodzielność
• umiejętność obsługi komputera (MS Word, Lex)

wymagania dodatkowe
• umiejętność rozwiązywania problemów
• dobra organizacja pracy
• umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
• asertywność, umiejętność przekonywania
• radzenie sobie ze stresem
• dostosowywanie się do zmian

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Termin składania dokumentów: 01-03-2010

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 9/10

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 9/10

Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
 

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 18.02.2010
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07