Referent prawny do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki nieruchomościami nierolnymi w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 133/09

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent prawny  do spraw prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki nieruchomościami nierolnymi
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 133/09

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na rzecz Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego nieruchomości zajętych pod drogi łącznie z przygotowywaniem stosownych decyzji administracyjnych
  • prowadzenie spraw dotyczących uwłaszczania państwowych osób prawnych wraz z ustaleniem odpłatności i warunków nabycia budynków i urządzeń, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
  • przygotowywanie zezwoleń na obrót nieruchomościami państwowymi oraz udzielanie bonifikat w cenie sprzedawanych nieruchomości w przypadkach określonych stosownymi przepisami
  • sprawowanie nadzoru nad jednostkami samorządu terytorialnego wykonującymi zadania administracji rządowej w zakresie spraw należących do właściwości Wydziału
  • prowadzenie spraw dotyczących ujawniania w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu Cywilnego
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości
    • znajomość ustawy o księgach wieczystych
    • znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
    • umiejętność obsługi komputera (MS Office, Lex)

wymagania dodatkowe

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • współpraca z klientem zewnętrznym
  • radzenie sobie ze stresem
  • dobra organizacja pracy

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Termin składania dokumentów:
10-11-2009

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 133/09
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 133/09

Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 30.10.2009
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07