Referent prawny do spraw prowadzenia spraw z zakresu rewindykacji mienia oraz gospodarki gruntami rolnymi w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 56/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

referent prawny
do spraw prowadzenia spraw z zakresu rewindykacji mienia oraz gospodarki gruntami rolnymi
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 56/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw z zakresu tzw. mienia zabużańskiego (rejestracja, wstępna analiza, gromadzenie dokumentów, przeprowadzanie dowodów - przesłuchania świadków, stron, ocena zebranego materiału dowodowego i operatów szacunkowych, sporządzanie projektów postanowień, formalno-prawna ocena operatu szacunkowego, sporządzanie projektów decyzji)
  • prowadzenie spraw z zakresu reformy rolnej w celu wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowej sprawie
  • udzielanie zainteresowanym ustnych i pisemnych informacji dotyczących prawnych możliwości załatwienia spraw reprywatyzacyjnych
  • prowadzenie rejestru wojewódzkiego osób uprawnionych do rekompensaty
  • prowadzenie spraw z zakresu własności rolnej Skarbu Państwa w celu wydania decyzji administracyjnej w przedmiotowej sprawie
  • przygotowywanie pełnej dokumentacji wraz ze stanowiskiem organu w przypadkach, w których wydanie stosownej decyzji należy do właściwości ministrów w celu wsparcia działań właściwego ministerstwa w przedmiotowej sprawie
  • sprawowanie nadzoru i kontroli nad zadaniami realizowanymi przez starostów w zakresie scalania i wymiany gruntów

Warunki pracy:

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
    • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
    • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
    • obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
    • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
    • stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze budynku biurowego
    • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
    • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
    • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
    • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
    • część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
    • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość aktów prawnych z zakresu spraw realizowanych na stanowisku pracy, znajomość kpa
    • umiejętność obsługi komputera (MS Office)

wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy z klientem zewnętrznym
  • asertywność
  • umiejętna komunikacja
  • radzenie sobie ze stresem
  • dobra organizacja pracy

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
04-10-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 56/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 56/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 21.09.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07