Referent prawny do spraw zezwoleń na pobyt czasowy w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 13/13

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów  na stanowisko:

referent prawny do spraw zezwoleń na pobyt czasowy w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 13/13

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu                                                                                                                                                                                              
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

Pl. Wolności 17
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach związanych z udzielaniem cudzoziemcom zezwoleń na zamieszkanie na czas oznaczony w celu weryfikacji złożonych wniosków i przygotowania projektów decyzji
  • przygotowywanie projektów decyzji w sprawach związanych z udzieleniem cudzoziemcom zezwoleń na zamieszkanie na czas oznaczonych w celu podjęcia decyzji o udzieleniu zezwolenia przez osoby upoważnione
  • rejestracja wniosków oraz wydanych decyzji w komputerowym systemie POBYT
  • udzielanie informacji dotyczących legalizacji pobytu cudzoziemców

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca związana z obsługą klientów oraz wykonywaniem typowych prac administracyjno-biurowych z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
-stanowisko znajduje się na IV piętrze budynku biurowego,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację,
-budynek oraz winda nie jest przystosowana do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
-pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób poruszających sie na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o obywatelstwie polskim
  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość ustawy o cudzoziemcach i pokrewnych
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość ustawy o aktach stanu cywilnego, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy
  • umiejętność stosowania prawa pracy w praktyce
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • umiejętność obsługi komputera

wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • znajomość przepisów prawa handlowego, podatkowego, umów i konwencji międzynarodowych dot. praw człowieka

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

25-03-2013

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

z  podaniem w ofercie nr ref. 13/13

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026

z podaniem w ofercie nr ref. 13/13

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów  naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 18.03.2013
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07