Specjalista do spraw ewidencji księgowej i sprawozdawczości dochodów i środków trwałych w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 2/11 ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

specjalista
do spraw ewidencji księgowej i sprawozdawczości dochodów i środków trwałych
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 2/11

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji księgowej wg klasyfikacji budżetowej i zakładowego planu kont, dokonywanie komputerowej ewidencji poleceń księgowania, uzgadnianie i kontrola kont księgowych w zakresie dochodów budżetowych
  • prowadzenie w systemie finansowo-księgowym F-K kont analitycznych należności z tytułu dochodów budżetowych oraz spraw związanych z windykacją tych dochodów
  • sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań dochodów budżetowych wg klasyfikacji budżetowej i zgodnie z systemem F-K
  • sprawdzanie wyciągów bankowych w zakresie prawidłowości zarachowania dochodów budżetowych oraz ich ewidencjonowanie; wyjaśnianie, rozliczanie i przekazywanie na właściwe rachunki bankowe kwot błędnie wpłaconych
  • prowadzenie syntetycznej ewidencji księgowej środków trwałych oraz uzgadnianie z ewidencją analityczną

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • doświadczenie: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości
  • pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość ustawy o rachunkowości i finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność jasnego i precyzyjnego przekazywania informacji
  • zdolność analitycznego myślenia
  • rzetelność, terminowość
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)

wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • znajomość Ordynacji Podatkowej
  • znajomość Kpa
  • umiejętność obsługi systemów księgowych
  • radzenie sobie ze stresem

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Termin składania dokumentów:
10-01-2011

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 2/11

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 2/11

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 03.01.2011
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07