Starszy specjalista do spraw certyfikacji wydatków w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w Wydziale Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji WUW w Poznaniu nr ref. 44/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw certyfikacji wydatków w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego
na lata 2007-2013
w Wydziale Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji WUW w Poznaniu nr ref. 44/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • weryfikacja Poświadczeń i deklaracji wydatków oraz wniosków o płatność od Instytucji Zarządzającej RPO do Inst. Certyfikującej w ramach WRPO; sporządzanie i przesyłanie do Inst. Certyfikującej Poświadczeń Inst. Pośredniczącej w Certyfikacji do Inst. Certyfikującej wraz ze zweryfikowanymi i zatw. Poświadczeniami i deklaracjami wydatków oraz wnioskami o płatność od Inst. Zarządzającej RPO
  • weryfikacja elektronicznej ewidencji kwot podlegających procedurze odzyskiwania i kwot wycofanych po anulowaniu całości lub części wkładu dla danego projektu, prowadzonej przez Instytucję Zarządzającą WRPO w Krajowym Systemie Informatycznym (SIMIK 07-13)
  • analizowanie oraz uwzględnianie do celów poświadczenia wydatków informacji o nieprawidłowościach uzyskanych na podstawie raportów i zestawień przekazywanych przez Instytucję Zarządzającą WRPO do Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji, zgodnie z przyjętymi zasadami (w tym zgodnie z Procedurą Informowania o Nieprawidłowościach)
  • uczestnictwo w procesie kontroli wdrażania WRPO poprzez udział w przeprowadzanych kontrolach w Instytucji Zarządzającej WRPO lub w instytucjach, którym Instytucja Zarządzająca WRPO powierzyła realizację zadań oraz ewentualnie u beneficjentów
  • analizowanie oraz zgłaszanie uwag do Instrukcji Wykonawczej Instytucji Zarządzającej WRPO na lata 2007-2013 oraz zmian do Instrukcji w celu potwierdzenia, że ustanowione procedury systemu zarządzania i kontroli są zgodne z przepisami krajowymi, wspólnotowymi, obowiązującymi wytycznymi oraz zapewniają odpowiednią ścieżkę audytu
  • opiniowanie wytycznych horyzontalnych wydawanych przez Ministra Rozwoju Regionalnego w celu potwierdzenia możliwości ich praktycznego zastosowania oraz dążenia do ich ujednolicenia w całym systemie wdrażania WRPO
  • opracowywanie propozycji aktualizacji treści Instrukcji Wykonawczej Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji
  • obsługa systemu informatycznego monitoringu i kontroli finansowej funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności (SIMIK 2007-2013) oraz narzędzia informatycznego Oracle Discoverer Plus w zakresie realizowanych zadań

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
- obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe magisterskie, preferowane prawnicze lub ekonomiczne (rachunkowość)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach sektora publicznego lub prywatnego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość zagadnień z zakresu zasad wdrażania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej, problematyki polityki rozwoju kraju, w tym w szczególności rozwoju regionalnego, znajomość aktów prawa wspólnotowego i krajowego w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz prawa krajowego w zakresie zasad funkcjonowania administracji publ., finansów publ. oraz zamówień publ.
    • umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą i informacjami
    • umiejętność analitycznego myślenia, syntezy, rozwiązywania problemów
    • asertywność
    • umiejętność pracy pod presją czasu oraz dostosowywania się do zmian
    • umiejętność komunikacji, argumentowania i przekonywania
    • umiejętność obsługi komputera (w szczególności MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • wymagania dodatkowe
    • studia podyplomowe z zakresu funduszy strukturalnych, zagadnień związanych z Unią Europejską
    • znajomość wytycznych horyzontalnych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczących wdrażania funduszy europejskich w perspektywie finansowej 2007-2013
    • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie B2
    • doświadczenie w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych lub Funduszy Spójności UE

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
27-08-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 44/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 44/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 21.08.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07