Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista
do spraw ewidencji uchwał samorządowych
w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 46/13
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie ewidencji wpływających do Wojewody uchwał organów jednostek samorządu terytorialnego, Wielkopolskiej Izby Rolniczej, Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Zgromadzeń Związków Gminnych i Związków Powiatów przy pomocy aplikacji WUWeu oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale w tym zakresie
- przekazywanie informacji o wygaśnięciu mandatów radnych do Komisarza Wyborczego na podstawie danych przekazywanych Wojewodzie w celu realizacji przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 22 lipca 2011 r. dotyczącego współdziałania wojewodów z Krajowym Biurem Wyborczym
- przekazywanie akt własnych do archiwum zakładowego i prowadzenie zbioru protokołów zdawczo-odbiorczych
- zastępowanie w miarę potrzeby osoby zatrudnionej na stanowisku ds. organizacyjnych
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk
administracyjno-biurowych
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku,
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami,
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczenie się łącznikiem,
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane są dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe , pożądane administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw dotyczących funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz kpa
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, poczta elektroniczna, Internet)
- dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole
- systematyczność
- wymagania dodatkowe
- umiejętność dostosowania się do zmian
- efektywna komunikacja
- obowiązkowość
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
23-10-2013
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 46/13
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 46/13
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
- (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2200 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.