Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista
do spraw ewidencjonowania wydatków budżetowych oraz sprawozdawczości
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 35/11
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- ewidencjonowanie operacji gospodarczych dotyczących wydatków budżetowych w zakresie zadań finansowanych przez dysponenta części budżetowej oraz w zakresie budżetu środków europejskich
- przyjmowanie i weryfikowanie sprawozdań budżetowych z zakresu realizacji wydatków budżetowych, a także sporządzanie sprawozdań jednostkowych
- prowadzenie ewidencji pozabilansowej planu i zaangażowania wydatków budżetowych dysponenta głównego oraz budżetu środków europejskich w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej
- przekazywanie środków budżetowych za pomocą elektronicznego systemu do obsługi rachunków bankowych, w szczególności sporządzanie poleceń przelewów środków budżetowych, przekazywanie dotacji celowych
- współpraca z Ministerstwem Finansów, jednostkami samorządu terytorialnego i podległymi Wojewodzie Wielkopolskiemu jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań oraz z bankami w zakresie spraw związanych z obsługą bankową budżetu Wojewody
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe (w tym dla osób na wózkach inwalidzkich), klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- parametry środowiska pracy w normie
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej, w zakresie sprawozdawczości lub rachunkowości budżetowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, w szczególności w sprawie sprawozdawczości budżetowej, szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa
- znajomość rozporządzenia dotyczącego klasyfikacji budżetowej
- znajomość ustaw oraz przepisów wykonawczych regulujących tryb postępowania administracyjnego
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych
wymagania dodatkowe
znajomość elektronicznych systemów obsługi rachunków bankowych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
09-01-2012
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 35/11
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 35/11
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.