Starszy specjalista do spraw kontroli w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 37/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista do spraw kontroli w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 37/15

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli w samorządach terytorialnych, jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej i organizacjach pozarządowych w zakresie przekazywanych dotacji
  • sporządzanie programów kontroli
  • sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz wystąpień pokontrolnych
  • rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych
  • sporządzanie zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych o podejrzeniu naruszenia dyscypliny finansów publicznych

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • realizowanie znacznej ilości zadań poza siedzibą urzędu, na terenie województwa wielkopolskiego (konieczność wyjazdów służbowych)
  • stres związany z przeprowadzaniem kontroli, obsługą klientów zewnętrznych; wymagana asertywność i komunikatywność
  • w siedzibie urzędu praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
  • konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • powyżej V piętra pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
     

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość ustawy o pomocy społecznej, o finansach publicznych, o rachunkowości, przepisów regulujących tryb postępowania administracyjnego oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
  • umiejętność redagowania pism
  • umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych, działania w sytuacjach stresowych
  • wymagania dodatkowe
    • preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, prawnicze, techniczne
    • doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kontrolerskim
    • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:

02-06-2015

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 37/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 37/15

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW https://www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/oswiadczenie_do_nab...
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400-2500 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 21.05.2015
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07