Starszy specjalista do spraw kontroli w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 131/09

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Starszy specjalista do spraw kontroli
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 131/09

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy: Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli (kompleksowych i problemowych) zgodnie z obowiązującymi trybami oraz wytycznymi zawartymi w programach kontroli i poleceniami kierownictwa Wydziału w celu zbadania prawidłowości stosowania przepisów przez jednostki realizujące zadania powierzone w obszarze gospodarki nieruchomościami
  • sporządzanie protokołów kontroli w celu udokumentowania przebiegu i wyników czynności kontrolnych
  • sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją ustaleń kontroli w celu podjęcia przez jednostkę kontrolowaną działań o charakterze naprawczym
  • koordynowanie pracy zespołów kontrolnych zgodnie z instrukcjami i wytycznymi udzielonymi przez przełożonych
  • analizowanie i przetwarzanie danych przekazywanych przez podmioty realizujące zadania zlecone z zakresu gospodarki nieruchomościami
  • prowadzenie spraw dotyczących uwłaszczania państwowych osób prawnych wraz z ustaleniem odpłatności i warunków nabycia budynków i urządzeń, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
  • przygotowywanie zezwoleń na obrót nieruchomościami państwowymi oraz udzielenie bonifikat w cenie sprzedawanych nieruchomości w przypadkach określonych stosownymi przepisami

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z wykonywaniem zadań kontrolnych lub 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości
    • znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece, przepisów o spółdzielniach mieszkaniowych
    • znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
    • zdolność analitycznego myślenia
    • umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
    • umiejętność kreatywnego myślenia, samodzielność
    • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Lex)

wymagania dodatkowe:

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • asertywność i umiejętność przekonywania
  • radzenie sobie ze stresem

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Termin składania dokumentów:
10-11-2009

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 131/09
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 131/09

Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 30.10.2009
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07