Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Starszy specjalista do spraw kontroli
w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 131/09
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie kontroli (kompleksowych i problemowych) zgodnie z obowiązującymi trybami oraz wytycznymi zawartymi w programach kontroli i poleceniami kierownictwa Wydziału w celu zbadania prawidłowości stosowania przepisów przez jednostki realizujące zadania powierzone w obszarze gospodarki nieruchomościami
- sporządzanie protokołów kontroli w celu udokumentowania przebiegu i wyników czynności kontrolnych
- sporządzanie projektów wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów związanych z realizacją ustaleń kontroli w celu podjęcia przez jednostkę kontrolowaną działań o charakterze naprawczym
- koordynowanie pracy zespołów kontrolnych zgodnie z instrukcjami i wytycznymi udzielonymi przez przełożonych
- analizowanie i przetwarzanie danych przekazywanych przez podmioty realizujące zadania zlecone z zakresu gospodarki nieruchomościami
- prowadzenie spraw dotyczących uwłaszczania państwowych osób prawnych wraz z ustaleniem odpłatności i warunków nabycia budynków i urządzeń, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
- przygotowywanie zezwoleń na obrót nieruchomościami państwowymi oraz udzielenie bonifikat w cenie sprzedawanych nieruchomości w przypadkach określonych stosownymi przepisami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z wykonywaniem zadań kontrolnych lub 1,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
-
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości
- znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece, przepisów o spółdzielniach mieszkaniowych
- znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
- zdolność analitycznego myślenia
- umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
- umiejętność kreatywnego myślenia, samodzielność
- umiejętność obsługi komputera (MS Word, Lex)
wymagania dodatkowe:
- umiejętność rozwiązywania problemów
- dobra organizacja pracy
- umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- asertywność i umiejętność przekonywania
- radzenie sobie ze stresem
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
Termin składania dokumentów:
10-11-2009
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 131/09
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 131/09
Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.