Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista do spraw melioracji wodnych oraz oraz infrastruktury komunalnej jednostek samorządu terytorialnego w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa WUW w Poznaniu nr ref. 62/14
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy: Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpowodziową województwa oraz zabezpieczeniem wody dla potrzeb rolnictwa poprzez realizację zadań inwestycyjnych z zakresu melioracji wodnych za środki pochodzące z budżetu państwa i Unii Europejskiej
- prowadzenie spraw związanych z konserwacją i eksploatacją urządzeń melioracji wodnych podstawowych
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji przekazywanej spółkom wodnym województwa wielkopolskiego na dofinansowanie kosztów konserwacji urządzeń melioracji szczegółowych
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem pomocy jednostkom samorządu terytorialnego w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych w infrastrukturze technicznej jednostek samorządu terytorialnego
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem projektu budżetu wojewody z zakresu inwestycji i konserwacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych
- przygotowywanie sprawozdań i analiz z wykonania planu dochodów i wydatków budżetowych oraz rozliczania środków przyznanych z rezerwy celowej budżetu państwa na realizację inwestycji melioracyjnych, konserwację i eksploatację urządzeń melioracji wodnych podstawowych oraz usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, konieczność korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku biurowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy prawo wodne
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach stresowych
- wymagania dodatkowe
- preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne, rolnicze lub związane z ochroną środowiska
- studia podyplomowe z zakresu ekonomii, administracji, rolnictwa lub ochrony środowiska
- znajomość kpa
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
12-12-2014
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 62/14
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 62/14
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
- (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500-2600 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.