Starszy specjalista do spraw nadzoru właścicielskiego i mienia Skarbu Państwa w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 23/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
 

starszy specjalista do spraw nadzoru właścicielskiego i mienia Skarbu Państwa w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 23/15

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:

al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • nadzorowanie mienia Skarbu Państwa po zakończonych procesach likwidacyjnych i upadłościowych przedsiębiorstw państwowych / spółek Skarbu Państwa poprzez zarządzanie otrzymanymi składnikami majątkowymi oraz udzielanie stosownych informacji w ww. zakresie zainteresowanym podmiotom
  • sprawowanie aktywnego nadzoru nad prawidłowością postępowania likwidacyjnego w celu zadysponowania składnikami materialnymi i niematerialnymi przedsiębiorstwa i wykreślenia podmiotu z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dokonywanie oceny pracy likwidatora w celu skutecznego wykonywania praw właścicielskich Wojewody Wielkopolskiego jako organu założycielskiego przedsiębiorstw państwowych
  • prowadzenie spraw związanych z przejęciem uposażenia spadkowego przypadającego Skarbowi Państwa
  • nadzór nad środkami Funduszu Skarbu Państwa poprzez zgłaszanie zapotrzebowań, sprawdzanie limitów wydatków środków finansowych Funduszu Skarbu Państwa, a także planowanie zbiorczego budżetu środków na lata następne
  • prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa realizowanych przez Wojewodę Wielkopolskiego dotyczących regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa po zlikwidowanych gospodarstwach rolnych i rybackich, przejętych przez Agencję Nieruchomości Rolnych
  • cykliczne opracowywanie zbiorczych sprawozdań z wykorzystywania zasobu nieruchomości Skarbu Państwa, informacji publicznej dotyczącej spraw prowadzonych przez oddział i danych do sprawozdań statystycznych
  • prowadzenie spraw związanych z postępowaniem upadłościowym przedsiębiorstw państwowych w celu wykreślenia tych podmiotów z Krajowego Rejestru Sądowego

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • dojazd do budynku możliwy dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze prawa oraz 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość kpa, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o zasadach wykonywania uprawnień przysługujących Skarbowi Państwa, ustawy o przedsiębiorstwach państwowych, kodeksu cywilnego
    • samodzielność
    • umiejętność argumentowania
    • kreatywność
    • zdolność analitycznego myślenia
    • radzenie sobie ze stresem
    • asertywność

wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

24-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 23/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 23/15

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 14.04.2015
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07