Starszy specjalista do spraw ogólno-organizacyjnych i obsługi sekretariatu w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 63/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw ogólno-organizacyjnych i obsługi sekretariatu
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 63/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa sekretariatu Dyrektora i Zastępcy Dyrektora Wydziału
  • bieżące wsparcie pracy Dyrektorów Wydziału - przekazywanie poleceń, komunikatów i ustaleń organizacyjnych pracownikom Wydziału
  • rejestracja w systemie elektronicznego obiegu dokumentów WUWeu korespondecji wpływającej do Wydziału oraz nadawanie jej właściwego obiegu
  • prowadzenie komputerowej ewidencji czasu pracy oraz nieobecności pracowników Wydziału
  • współpraca przy realizacji zadań dotyczących przygotowywania ogłoszeń o wolnych stanowiskach pracy
  • współpraca przy realizacji zadań związanych z z opracowywaniem projektów regulaminów Wydziału i Urzędu
  • przygotowywanie projektów pism niezbędnych do bieżącej realizacji zadań Wydziału
  • sporządzanie analizy dotyczącej rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków wpływających do Wydziału

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu
- możliwe wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dnia pracy
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób na wózkach inwalidzkich
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
- klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- w budynku znajdują się pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku ogólno-organizacyjnym lub obsługi sekretariatu
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustaw: kpa, o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
    • biegła znajomość MS Office (Word i Excel)
    • umiejętność pracy w zespole
    • umiejętność zarządzania informacją
    • umiejętność argumentacji, asertywność
    • wysoka kultura osobista
    • kreatywność
    • komunikatywność
    • umiejętność działania w sytuacjach stresowych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
19-10-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 63/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 63/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
(https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 11.10.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07