Starszy specjalista do spraw realizacji i kontroli projektów w Wydziale Zarządzania Funduszami Europejskimi WUW w Poznaniu nr ref. 26/10

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw realizacji i kontroli projektów
w Wydziale Zarządzania Funduszami Europejskimi WUW w Poznaniu nr ref. 26/10

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18

Zakres zadan wykonywanych na stanowisku pracy:
wykonywanie zadań z zakresu realizacji i kontroli projektów objętych dotacjami celowymi z budżetu państwa w celu potwierdzenia prawidłowości wykorzystania przyznanych dotacji
przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji inwestycji dofinansowanych z budżetu państwa w celu wykrycia zaistniałych nieprawidłowości oraz przeciwdziałania ich skutkom
analizowanie raportów z kontroli przeprowadzonej przez inne uprawnione podmioty w celu uzyskania pełnej informacji na temat przebiegu realizacji projektów dofinansowanych z budżetu państwa w województwie wielkopolskim
współpraca z beneficjentami projektów dofinansowanych z budżetu państwa poprzez bieżącą wymianę informacji, formułowanie zaleceń i porad dotyczących prawidłowej realizacji projektu w celu zapewnienia efektywnego wdrażania programów w województwie wielkopolskim

Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy
n i e z b e d n e

wyksztalcenie: wyższe magisterskie techniczne
doswiadczenie: 2 lata doswiadczenia zawodowego w przeprowadzaniu kontroli
pozostale wymagania niezbedne:
znajomość przepisów prawnych dotyczących realizacji inwestycji kubaturowych i liniowych
znajomość przepisów prawnych dotyczących zasad finansowania inwestycji z budżetu państwa
umiejętność dostosowywania się do nowych sytuacji wynikłych podczas wykonywania czynności służbowych w procesie kontroli
bardzo dobra znajomość programów MS Word i Excel
zdolność analitycznego myślenia
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
bardzo dobra organizacja pracy
wymagania dodatkowe
wiedza z zakresu finansów publicznych, zasad rachunkowości i prawa zamówień publicznych
doświadczenie w weryfikacji dokumentów finansowy`ch
orientacja na działanie

Wymagane dokumenty i oswiadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

Termin skladania dokumentow:
25-05-2010

Miejsce skladania dokumentow:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 26/10

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 26/10

Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 14.05.2010
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07