Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista
do spraw sprawozdawczości oraz ewidencjonowania dochodów budżetowych
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 19/11
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i weryfikowanie sprawozdań budżetowych z zakresu realizacji dochodów budżetowych
- ewidencjonowanie w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej dochodów budżetowych dysponenta głównego z realizacji zadań zleconych przekazywanych przez jednostki samorządu terytorialnego
- bezwzględne przestrzeganie terminów przekazywania zgromadzonych na rachunku bieżącym dochodów budżetowych na rachunek budżetu państwa
- sporządzanie sprawozdań jednostkowych o stanie środków na rachunku bankowym subkonto dochodów, z realizacji dochodów, stanu należności budżetowych oraz jednostkowych informacji w zakresie rozliczania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej z tytułu realizacji wydatków budżetu państwa, a także bilansu jednostkowego dysponenta głównego w zakresie dochodów budżetowych
- współpraca z Ministerstwem Finansów, jednostkami samorządu terytorialnego i podległymi Wojewodzie Wielkopolskiemu jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań oraz bankami w zakresie spraw związanych z obsługą bankową budżetu Wojewody
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej, w zakresie sprawozdawczości lub rachunkowości budżetowej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o rachunkowości , o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, w szczególności w sprawie sprawozdawczości budżetowej, szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa
- znajomość rozporządzenia dotyczącego klasyfikacji budżetowej
- znajomość ustaw oraz przepisów wykonawczych regulujących tryb postępowania administracyjnego
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Termin skladania dokumentow:
02-05-2011
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 19/11
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-26
z podaniem w ofercie nr ref. 19/11
Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.