Starszy specjalista do spraw szkoleń i rozwoju zawodowego w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 61/14

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista do spraw szkoleń i rozwoju zawodowego w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 61/14

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie i monitorowanie spraw w zakresie organizowania praktyk zawodowych i studenckich
  • realizowanie i organizowanie szkoleń dla członków korpusu służby cywilnej w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych, realizacji indywidualnych programów rozwoju zawodowego oraz wykonania przyjętego rocznego planu szkoleń
  • badanie potrzeb szkoleniowych pracowników Urzędu w celu zebrania aktualnych danych niezbędnych do stworzenia rocznego planu szkoleń oraz tworzenie rocznego planu szkoleń w celu planowej i terminowej realizacji szkoleń w Urzędzie
  • organizowanie służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników Urzędu oraz monitorowanie jej przebiegu
  • weryfikacja faktur i monitorowanie wydatkowania środków finansowych przeznaczonych w budżecie Urzędu na szkolenia, w celu terminowego dokonywania opłat za usługi szkoleniowe realizowane na rzecz Urzędu, zgodnie z przyjętymi zobowiązaniami, a także w celu bieżącej i pełnej informacji o posiadanych możliwościach finansowania szkoleń
  • sporządzanie sprawozdań oraz innych zestawień dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi oraz pracy biura na potrzeby Urzędu / Departamentu Służby Cywilnej KPRM / Szefa Służby Cywilnej
  • weryfikacja zakresów czynności pod kątem ich zgodności z opisami stanowisk pracy oraz uzupełnianie bazy danych opisów stanowisk pracy
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z dofinansowywaniem studiów I i II stopnia oraz podyplomowych pracowników urzędu

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane głównie w siedzibie Urzędu; możliwa konieczność wykonywania zadań również poza siedzibą Urzędu
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
- stres typowy związany z obsługą klientów wewnętrznych, wymagana komunikatywność

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, z poręczami, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zasad funkcjonowania administracji publicznej
    • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, w szczególności dotyczących rozwoju zawodowego
    • zdolność systemowego i analitycznego myślenia
    • umiejętność sprawnej komunikacji interpersonalnej, analizy dokumentów, realizacji potrzeb szkoleniowych oraz tworzenia planów szkoleniowych
  • wymagania dodatkowe
    • pożądane wykształcenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, socjologii; studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
    • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:
02-12-2014

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 61/14
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 61/14

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2200-2300 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 21.11.2014
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07