Starszy specjalista do spraw zamówień publicznych w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 13/12

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw zamówień publicznych
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 13/12

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowych
  • przygotowywanie umów związanych z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego
  • uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, włącznie z uprawnieniem do pełnienia funkcji przewodniczącego komisji
  • współpraca z pracownikami merytorycznie odpowiedzialnymi za sporządzanie wniosków oraz opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego

Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane głównie w siedzibie Urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b e d n e

  • wykształcenie: wyższe , pożądane administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych po stronie zamawiającego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
    • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych powiązanych z zamówieniami publicznymi
    • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
    • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz kodeksu etyki służby cywilnej
    • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
    • dobra organizacja pracy własnej
    • efektywna komunikacja
    • umiejętność obsługi komputera
  • wymagania dodatkowe
    • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Termin składania dokumentów:
09-03-2012

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 13/12

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 13/12

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/web/bip)
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 27.02.2012
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07