Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 19.09.2018 r.
Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD) jest oświadczeniem własnym na temat kondycji finansowej, zdolności i kompetencji przedsiębiorstwa na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jest on dostępny we wszystkich językach UE i stosowany jako wstępny dowód spełnienia warunków wymaganych w procedurach udzielania zamówień publicznych w całej UE. Od 18 kwietnia 2018 r. jednolity europejski dokument zamówienia jest przekazywany wyłącznie w formie elektronicznej.
Komisja Europejska udostępnia bezpłatną usługę internetową dla nabywców, oferentów i innych zainteresowanych stron w zakresie elektronicznego wypełniania ESPD.
W celu uzupełnienia formularza, wykonawca powinien:
- pobrać i zapisać na swoim komputerze załączony poniżej plik XML (Załącznik nr 2 - wzór Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ)),
- wejść na stronę ESPD: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl,
- wybrać język polski (PL),
- na pytanie: „Kim jesteś?” wybrać odpowiedź: „Jestem wykonawcą”,
- na pytanie: „Co chcesz zrobić?” wybrać odpowiedź: „zaimportować ESPD”,
- polecenie „Załaduj dokument” - kliknąć „Przeglądaj”, wybrać ze swojego komputera plik XML, zapisany zgodnie z poleceniami punktu 1 i kliknąć „Otwórz”,
- na pytanie: „Gdzie znajduje się siedziba Państwa przedsiębiorstwa?” wybrać nazwę państwa i kliknąć „Dalej”,
- wypełnić JEDZ,
- po wypełnieniu, kliknąć „Przegląd”,
- sprawdzić poprawność wpisanych danych, kliknąć „Pobierz jako”,
- wybrać „Oba formaty” i zapisać na swoim komputerze,
- plik w formacie pdf podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaszyfrować i wysłać na adres: jedz@poznan.uw.gov.pl tak, aby dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
- w formularzu ofertowym zamieścić hasło dostępu do pliku JEDZ.