Usługa przeniesienia anten ze starych dwóch masztów na nowy maszt oraz instalacja na nowym maszcie dodatkowych anten w lokalizacji Poznań, ul.Wiśniowa 13a wraz z dostarczeniem sprzętu i osprzętu radiowego

Treść archiwalna

Zapytanie ofertowe z dnia 9 stycznia 2020 r. pn.: "Usługa przeniesienia anten ze starych dwóch masztów na nowy maszt oraz instalacja na nowym maszcie dodatkowych anten w lokalizacji Poznań, ul.Wiśniowa 13a wraz z dostarczeniem sprzętu i osprzętu radiowego" zostało unieważnione.Cena ofert najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

Krzysztof Marciniak
Z-ca Dyrektora
Biura Organizacyjno-Administracyjnego
Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego

14 stycznia 2020 r.

***

Na podstawie Zarządzenia nr 41/19 Dyrektora Generalnego z dnia 13 grudnia 2019 r.

Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.

Przedmiot zamówienia

Usługa przeniesienia anten  ze starych dwóch masztów na nowy maszt oraz instalacja na nowym maszcie dodatkowych anten w lokalizacji Poznań, ul. Wiśniowa 13a wraz z dostarczeniem sprzętu i osprzętu radiowego

Opis wymagań:

Realizacja usługi polega na przeniesieniu dwóch anten (radiolinii), anteny satelitarnej  i anteny telewizji naziemnej z dwóch masztów o wysokości 9 m każdy na nowy maszt o wysokości 16 m oraz instalacji na nowym maszcie dodatkowych anten w lokalizacji Poznań, ul. Wiśniowa 13a (kod pocztowy: 61-477). Dostarczenie anten i osprzętu do łączności radiotelefonicznej zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz zdemontowanie: 5 anten VHF, 1 radiolinii, 2 masztów i toru kablowego, utylizacja masztów, dostarczenie anten do WUW przy zachowaniu ciągłości działania sieci radiowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie okablowania  zgodnie z posiadaną dokumentacją powykonawczą toru kablowego i masztowego (5 szt. przewodów antenowych, 2 szt. skrętki ekranowej), przebiegającego z serwerowni radiowej do nowo wybudowanego masztu znajdującego się na dachu budynku.

Zamawiający na życzenie udostępni również dokumentację powykonawczą systemu masztowego. Budynek na którym znajdują się maszty jest dwupiętrowy, podpiwniczony, trzy  kondygnacyjny, serwerownia znajduje się na najniższym poziomie i posiada podłogę techniczną.

Zalecana jest wizja lokalna przed złożeniem ofert, oraz konsultacje z przedstawicielem Zamawiającego znającym dokładnie szczegóły budowlano/techniczne tej lokalizacji  w celu dokładnego określenia szczegółów prac. Po ułożeniu instalacji antenowej należy uszczelnić masą uszczelniającą HILTI miejsca przebić.

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prac:

  1. Dostarczenie następującego sprzętu i osprzętu do łączności radiotelefonicznej:
    1. Antena ASD-031, 4 sztuki, oraz odstawki o długości min 1 m od masztu;
    2. Przewód antenowy ANDREW-LDF - 290 m;
    3. Skrętka ekranowana zewnętrzna cat 6e – 120 m;
    4. Przewód antenowy do anten telewizyjnych i satelitarnych – 30 m;
    5. Uziemiacz ANDREW – 15 szt;
    6. Złącze antenowe ANDREW – 10 szt;
    7. Jumper antenowy ANDREW – 5 szt;
    8. Uchwyty kablowe FIMO podwójne -96 szt;
    9. Przewód antenowy RF-5 – 10 m
    10. Złącze antenowe BNC do przewodu RF-5 – 5 szt.
    11.  Złącze antenowe N do przewodu RF-5 – 5 szt.
    12. Wspornik miedziany – 1 szt;
    13. Zabezpieczenie przepięciowe – 5 szt;
    14. Masa uszczelniająca HILTI wg potrzeb.
  2. Wykonanie następujących prac instalacyjno-demontażowych przy zachowaniu  ciągłości działania sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego, Zarządzania Kryzysowego i Systemu Ostrzegania i Alarmowania:
    1. Instalacja anten do łączności tj. 2 szt. radiolinii Ubiquiti PowerBeam PBE-5AC-500 (zdemontowane ze starych masztów) , antena sektorowa – 3 elementowa (w posiadaniu Zamawiającego),  anteny bazowe ASD-031 - 4  szt. nowo zakupione, podłączenie  prowadzonych torem kablowym z serwerowni  5 przewodów antenowych do anten, oraz 2  skrętek ekranowych do radiolinii zgodnie z wytycznymi serwisanta sieci.
    2. Demontaż 2 masztów z antenami, radiolinią i okablowaniem. Zwrot zdemontowanych elementów do Zamawiającego.
    3. Demontaż anteny satelitarnej i zwrot do Zamawiającego.
    4. Przeniesienie radiolinii (2 szt) oraz 1 anteny telewizyjnej na nowy maszt. Ustawienie anteny telewizyjnej na stację przekaźnikową Śrem. Montaż radiolinii umożliwiający zestawienie połączeń z radioliniami w innych lokalizacjach (informacje o kierunku zostaną podane po podpisaniu umowy).
    5. Umieszczenie okablowania w torze kablowym (łącznie 5 przewodów antenowych i 2 skrętki ekranowe) i przeprowadzenie okablowania do wskazanych miejsc w budynku Poznań, ul. Wiśniowa 13a, m.in. serwerowni, wprowadzenie do szafy rack przewodu, zakończenie na ścianie zabezpieczeniami przepięciowymi zainstalowanymi na ścianie na szynie miedzianej. Od zabezpieczeń przepięciowych poprowadzić jumpery antenowe do radiotelefonów. Całość wykonanych prac musi zostać zatwierdzona przez Zamawiającego. Po wprowadzeniu kabli wymagane uszczelnienie.  Konieczne będzie wykonanie drobnych prac budowlanych związanych z wykuciem otworów pod przewody, uszczelnieniem masą HILTI, przekuciem do drugiej serwerowni i zaklejenie masą HILTI. Zamawiający udostępni dokumentację powykonawczą toru kablowego, rysunki toru kablowego, dokumentację fotograficzną.
  3. Sporządzenie raportu wykonanych prac wraz z dokumentacją fotograficzną.
  4. Sporządzenie protokołu pomiarów SWR anten na wymaganej częstotliwości (przekazanej przez WUW).
  5. Dostarczenie zdemontowanych wskazanych elementów do WUW w Poznaniu.
  6. Utylizacja zbędnego sprzętu (na koszt Wykonawcy) wraz z potwierdzeniem ich zagospodarowania.

Formalne wymagania

  1. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców do realizacji przedmiotu zamówienia.
  2. Wykonawca musi posiadać potwierdzone uprawnienia do prac na wysokości.
  3. Wykonawca musi posiadać uprawnienia energetyczne bądź elektryczne.
  4. Wykonawca spełni kryteria społeczne tj. zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy co najmniej dwóch osób zatrudnionych u niego na podstawie umowy cywilno prawnej ( wraz z oferta Wykonawca dostarczy informacje o przyjęciu do wiadomości i spełnianiu kryterium społecznego).
  5. Dojazdy do lokalizacji realizowany będzie na koszt Wykonawcy.
  6. Utylizację zbędnego sprzętu, wszelkie koszty transportu, związane z odbiorem sprzętu od Zamawiającego, dowozem sprzętu do utylizacji i Zamawiającego  pokryje Wykonawca.

Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane prace oraz  dostarczony sprzęt (za wyjątkiem sprzętu wydanego z WUW). W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania wad nieprawidłowego wykonania prac naprawczych na własny koszt, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia pisemnego zgłoszenia ich Wykonawcy przez Zamawiającego.

Oferta powinna zawierać całkowity koszt brutto w PLN z rozbiciem na koszty szczegółowe.

Opis kryteriów i wymagania od Wykonawców

Kryterium wyboru ofert jest cena. Waga kryterium cena wynosi 100%.

Warunki realizacji zamówienia

Realizacja usługi do 30 kwiecień 2020 r.

Termin składania odpowiedzi na zapytania ofertowe

Termin składania ofert do 20 styczeń 2020 r.

Sposób komunikacji

Korespondencję proszę kierować na adres Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego zk@poznan.uw.gov.pl. Informacji szczegółowe można uzyskać pod telefonem 61 854 99 72 – sekretariat Wydziału. 

Status: 
unieważniony
Autor: Waldemar Paternoga
Data utworzenia: 09.01.2020
Osoba publikująca: Barbara Pietrzyk
Data publikacji: 09.01.2020 - 13:26
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 03.02.2021 - 08:20