Audytor wewnętrzny do spraw audytu wewnętrznego w Zespole Audytu Wewnętrznego WUW w Poznaniu nr ref. 38/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
 

audytor wewnętrzny do spraw audytu wewnętrznego w Zespole Audytu Wewnętrznego WUW w Poznaniu nr ref. 38/15

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy: Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie zadań audytowych i prowadzenie czynności audytorskich takich jak: opracowywanie programu zadania, ustalanie harmonogramu działania, dokonywanie badania audytowego zgodnie z zasadami i trybem przewidzianym w przepisach prawa i standardach audytu wewnętrznego oraz metodyką pracy audytorskiej
  • wykonywanie czynności doradczych (w wyniku zaistnienia takiej potrzeby bądź z własnej inicjatywy)
  • sporządzanie sprawozdań w celu dostarczenia kierownikowi jednostki i kierownikowi audytowanej komórki organizacyjnej informacji o wynikach i ustaleniach przeprowadzonego zadania, w szczególności przekazywanie wniosków i zaleceń
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających w celu przygotowania informacji o zakresie i sposobie realizowania zaleceń i wniosków z przeprowadzonych zadań audytowych dla kierownika jednostki oraz kierownika audytowanej komórki organizacyjnej
  • rozpatrywanie, w przypadku wniesienia na piśmie przez kierownika jednostki lub kierownika audytowanej komórki, dodatkowych wyjaśnień lub umotywowanych zastrzeżeń do ustaleń stanu faktycznego
  • prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji poaudytowej, tj. akt stałych i bieżących w celu zapewnienia, że stosowana metodologia realizacji zadań w audycie realizowana jest zgodnie z unormowaniami wewnętrznymi, przepisami prawa oraz z uwzględnieniem Międzynarodowych Standardów Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych (w tym: drukarka, ksero, telefon)
  • obsługa klientów i poczty oraz czynności archiwizacyjne
  •  zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu (w związku z m.in. koniecznością utrzymywania kontaktów z delegaturami urzędu)
  •  konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  •  stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
  • budynek wyposażony w windy osobowe
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w krzesło i biurko dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych; możliwość korzystania z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych znajdujących się w sąsiednim budynku (połączonym łącznikiem)
  • dojazd do budynku możliwy dla osób niepełnosprawnych
     

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

  • n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w audycie wewnętrznym w jednostkach sektora finansów publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego określonych w ustawie o finansach publicznych
    • znajomość zagadnień z zakresu stosowania prawa zamówień publicznych, rachunkowości budżetowej, finansów, środków unijnych
    • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
    • umiejętność stosowania prawa w praktyce
    • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
    • umiejętność efektywnej komunikacji i negocjacji
  • wymagania dodatkowe
    • 3 lata stażu pracy
    • preferowane wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, prawa, administracji, zarządzania
    • studia podyplomowe w zakresie m.in. audytu wewnętrznego, kontroli finansowej, rachunkowości, zamówień publicznych, kontroli zarządczej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych oraz posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 05-06-2015

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 38/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 38/15

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • (https://www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/oswiadczenie_do_nab...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3400-4000 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 25.05.2015
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07