Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
główny specjalista do spraw nadzoru inwestorskiego w Biurze Obsługi i Informatyki WUW w Poznaniu nr ref. 57/14
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.5
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
ul. Kościuszki 95
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- samodzielne prowadzenie inwestycji budowlanych i pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla prac budowlanych w celu prawidłowej ich realizacji i egzekwowania zapisów umów z wykonawcami
- kontolowanie poprawności dokumentacji projektowo-kosztorysowych sporządzanych na potrzeby urzędu i pełnienie roli doradczej w celu weryfikacji zastosowanych rozwiązań i szacunkowych kosztów realizacji prac
- samodzielne dokonywanie przeglądów stanu technicznego nieruchomości urzędu i na ich podstawie przy współpracy z innymi stanowiskami przygotowywanie danych niezbędnych do opracowywania i aktualizowania planu remontów
- samodzielne sporządzanie kosztorysów dla drobnych prac remontowych z użyciem specjalistycznego programu komputerowego w celu określenia szacunkowych kosztów ich wykonania
- uzgadnianie wartości kosztorysów dla robót budowlanych i usług wykonywanych przez firmy zewnętrzne w celu wynegocjowania korzystniejszych cenowo warunków
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu; z uwagi na rozmieszczenie urzędu w kilku budynkach na terenie miasta praca również poza siedzibą biura
- wyjazdy służbowe do delegatur urzędu na terenie województwa
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją oraz związanej z kontaktami z ludźmi
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
- z uwagi na usytuowanie budynku poza główną siedzibą urzędu występuje konieczność częstego przemieszczania się do pozostałych budynków urzędu (odbiór i wysyłka poczty, dostarczenie dokumentacji itp.)
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
- klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek zabytkowy nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe techniczne (budownictwo)
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi
- umiejętność kosztorysowania w programie NORMA
- znajomość ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, Kpa
- umiejętność interpretacji i stosowania prawa w praktyce
- wymagania dodatkowe
- co najmniej 1 rok praktyki zawodowej przy zabytkach
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
- radzenie sobie ze stresem
- wysoka kultura osobista
- umiejętność rozwiązywania problemów
- biegła obsługa komputera
- zdolność analitycznego myślenia
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
- kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień zawodowych
Inne dokumenty i oświadczenia
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
04-12-2014
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 57/14
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 57/14
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
- (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 1600-2000 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.