Inspektor do spraw: obsługi klienta w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu - Terenowy Punkt Paszportowy w Szamotułach nr ref. 68/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze z dnia 25 lipca 2016 r.

WYMIAR ETATU: 1

STANOWISKA: 1

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw: obsługi klienta w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu - Terenowy Punkt Paszportowy w Szamotułach nr ref. 68/16

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Szamotuły
ul. Wojska Polskiego 1

ADRES URZĘDU:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywanie w siedzibie urzędu
  • bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym
  • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
  • klatka schodowa o szerokości 180 cm z poręczami
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, korytarz biurowy o szerokości 180 cm, przejście pomiędzy klatką schodową a korytarzem biurowym o szerokości 90 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • przejście do stanowiska pracy o szerokości 55 cm (pomiędzy stanowiskiem a ścianą)
  • stanowisko pracy usytuowane na podeście (różnica poziomów pomiędzy podestem a podłogą wynosi 15 cm), poza podestem znajduje się szafka kartoteczna z dokumentacją
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych (konieczność pokonania 3 schodów)

ZAKRES ZADAŃ

  • potwierdzanie tożsamości wnioskodawcy, weryfikacja danych osobowych z przedłożonymi do wglądu dokumentami i bazą CEWiUP, komputerowa rejestracja danych osobowych, skanowanie danych biometrycznych w celu przyjęcia wniosku paszportowego osoby ubiegającej się o wydanie paszportu
  • potwierdzanie tożsamości wnioskodawcy, weryfikacja danych osobowych z przedłożonymi do wglądu dokumentami i bazą CEWiUP, sprawdzanie zgodności danych osobowych i biometrycznych zawartych w paszporcie ze stanem faktycznym, w celu komputerowego i fizycznego wydania paszportu właściwej osobie
  • przyjmowanie i wysyłanie poczty specjalnej z i do Oddziału Paszportów w Poznaniu
  • przyjmowanie oświadczeń dotyczących okoliczności utraty lub zniszczenia paszportu w celu umożliwienia otrzymania nowego dokumentu paszportowego osobom, które utraciły ważny dokument
  • udzielanie osobom zainteresowanym informacji związanych z otrzymaniem paszportu w celu prawidłowego dostarczenia lub przedłożenia do wglądu właściwych dokumentów oraz wypełnienia wniosku

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz prawa administracyjnego (w zakresie dokumentów paszportowych)
  • komunikatywność, umiejętność przekazywania zwięzłych informacji
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy z klientem oraz radzenia sobie ze stresem
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • przeszkolenie stanowiskowe z zakresu pracy z klientem
  • znajomość przepisów z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego oraz ochrony danych osobowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 1 sierpnia 2016 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 68/16)

INNE INFORMACJE:

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 23.07.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06