Inspektor do spraw obsługi sekretariatu Wydziału w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 47/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi sekretariatu Wydziału w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców WUW w Poznaniu nr ref. 47/15

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
pl. Wolności 17
61-739 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz rejestrowanie jej w systemie komputerowym, w tym prowadzenie obsługi korespondencji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • prowadzenie składu chronologicznego dokumentacji prowadzonej w systemie EZD oraz udostępnianie zainteresowanym pracownikom papierowej wersji dokumentacji zgodnie z obowiązującą procedurą
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników w systemie Rejestracji Czasu Pracy (RCP), listy obecności, książki wyjść prywatnych oraz służbowych, ewidencji delegacji
  • udzielanie informacji interesantom oraz kierowanie ich bezpośrednio do właściwych komórek organizacyjnych Wydziału
  • prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia pracowników Wydziału w materiały biurowe, prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłoszeniami awarii i uszkodzeń sprzętu użytkowanego przez pracowników Wydziału
  • przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i nadawanie faksów i obsługa poczty elektronicznej.
  • prowadzenie terminarza spotkań i narad dla Dyrektora Wydziału i Zastępców Dyrektora w celu informowania z wyprzedzeniem o ich terminach
  • przygotowywanie korespondencji z zakresu prowadzonych spraw w celu przekazania ich właściwym adresatom

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  •  stanowisko pracy znajduje się na IV pięciopiętrowego budynku biurowego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  •  praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  •  parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
  • winda w budynku nie przystosowana dla osób na wózkach inwalidzkich
  • wejście do budynku możliwe klatką schodową o szerokości 160 cm z poręczami, po stromych schodach zabiegowych
  • z klatki schodowej bezpośrednie wejście do pomieszczeń biurowych
  • budynek nie przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
     

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji państwowej
  • znajomość przepisów KPA
  • znajomość przepisów Kodeksu Pracy
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • rzetelność i sumienność
  • umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)

wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w pracy w sekretariacie
  • komunikatywna znajomość drugiego języka obcego
  • efektywna komunikacja
  • asertywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:
13-07-2015

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 47/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 47/15
 

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 1900-2000 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 03.07.2015
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07