Inspektor wojewódzki do spraw planowania szkolenia obronnego, HNS i CIMIC w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 58/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw planowania szkolenia obronnego, HNS i CIMIC w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 58/15

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy: Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie, sporządzanie oraz aktualizacja programów i planów szkoleń obronnych województwa, uzgadnianie ich z pracownikami merytorycznymi Departamentu Strategii i Planowania Obronnego MON
  • realizacja zadań z zakresu obowiązków państwa gospodarza (HNS) poprzez organizowanie i funkcjonowanie Punktu Kontaktowego HNS Wojewody
  • przygotowywanie i współuczestniczenie w planowaniu i organizowaniu współpracy cywilno-wojskowej (CIMIC) w zakresie wsparcia działań sojuszniczych na obszarze województwa
  • sporządzanie i przekazywanie wytycznych wojewody do szkolenia obronnego dla administracji publicznej i przedsiębiorców realizujących zadania obronne w województwie
  • prognozowanie środków finansowych na pokrycie kosztów organizacji szkolenia obronnego w województwie oraz weryfikacja ich zgodności z obowiązującymi przepisami
  • uzgadnianie planów szkoleń obronnych opracowanych przez jednostki administracji publicznej i przedsiębiorców
  • koordynacja realizacji szkoleń obronnych organizowanych i przeprowadzanych przez jednostki administracji publicznej i przedsiębiorców

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie Urzędu, z uwagi na udział w szkoleniach, konferencjach, spotkaniach i kontrolach realizacja części zadań poza siedzibą urzędu (wyjazdy służbowe)
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją
- stres typowy związany z kontaktami z przedstawicielami administracji publicznej i przedsiębiorcami, wymagana asertywność i komunikatywność

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy,
- stanowisko pracy oraz wydział bardzo dobrze wyposażone w narzędzia pracy, w tym narzędzia informatyczne
- budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
- klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe; istnieje możliwość korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej lub wojskowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość przepisów ustawy o administracji rządowej w województwie
  • znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
  • znajomość kpa
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office, Open Office) i urządzeń techniki biurowej
  • wymagania dodatkowe
    • wykształcenie wyższe wojskowe
    • poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
    • efektywna komunikacja
    • radzenie sobie ze stresem
    • staż pracy na podobnym stanowisku

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 24-08-2015

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 58/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025
z podaniem w ofercie nr ref. 58/15

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2400-2500 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 11.08.2015
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07