Inspektor wojewódzki do spraw: zamówień publicznych w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 99/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze z dnia 09 września 2016 r.

WYMIAR ETATU: 1

STANOWISKA: 1

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw: zamówień publicznych w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 99/16

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Poznań

ADRES URZĘDU:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
  • obsługa klientów, poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na IV piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • udzielanie pomocy pracownikom innych komórek organizacyjnych Urzędu w zakresie rozwiązywania problemów związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem zamówień publicznych, samodzielne rozwiązywanie złożonych problemów w przedmiotowym zakresie
  • analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących dokonywania zakupu towarów, usług i robót budowlanych oraz nadzór merytoryczny nad ich zgodnością z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i regulacjami wewnętrznymi
  • opracowywanie planu zamówień publicznych oraz jego korygowanie w ciągu roku budżetowego w celu uniknięcia nieuzasadnionego podziału zamówień publicznych oraz ich udzielania zgodnie z przepisami prawa
  • udział w pracach komisji przetargowych, włącznie z uprawnieniem do pełnienia funkcji przewodniczącego komisji, w szczególności w zakresie ustalania warunków udziału w postępowaniu, oceny składanych ofert
  • opracowywanie i doskonalenie wewnętrznych przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych – rocznych do Urzędu Zamówień Publicznych oraz bieżących w celu spełnienia przesłanek wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy, a także wynikających z potrzeb innych jednostek
  • prowadzenie rejestrów wniosków o udzielenie zamówień publicznych oraz rejestru umów w celu uniknięcia nieuzasadnionego podziału zamówień oraz zapewnienia możliwości przeglądu udzielanych zamówień

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: wyższe administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w obszarze zamówień publicznych
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych (w zakresie aspektów powiązanych z obszarem zamówień publicznych)
  • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu etyki służby cywilnej
  • umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą i informacjami
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym
  • umiejętność negocjacji i przekonywania, asertywność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji publicznej
  • ukończone szkolenia z zakresu Prawa zamówień publicznych
  • efektywna komunikacja
  • dobra organizacja pracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 19 września 2016 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 PoznańKancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 99/16)

INNE INFORMACJE:

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3300-3800 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 08.09.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06