Kierownik oddziału do spraw kadr w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 13/11

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

kierownik oddziału
do spraw kadr
w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 13/11

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kierowanie oraz nadzorowanie spraw prowadzonych w Oddziale Kadr
  • organizowanie pracy oraz ustalanie kierunków działań zespołu, przydzielanie zadań podległym pracownikom, sprawowanie merytorycznego nadzoru nad ich realizacją oraz nad dyscypliną pracy
  • projektowanie rozwiązań spraw oraz przygotowywanie pism dotyczących nawiązywania stosunku pracy, zmian w czasie trwania stosunku pracy, zmian wynagrodzeń, zmian wymiaru czasu pracy, wypowiedzeń zmieniających oraz porozumień zmieniających
  • prowadzenie spraw oraz przygotowywanie decyzji w sprawach związanych z nagradzaniem pracowników urzędu w zakresie nagród specjalnych oraz ustalaniem uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych
  • przygotowywanie projektów pism związanych z wypowiedzeniem stosunku pracy wraz z uzasadnieniem
  • przygotowywanie projektów pism związanych z zatrudnianiem dyrektorów oraz zastępców dyrektorów wydziałów i innych komórek organizacyjnych oraz kierowników i zastępców jednostek rządowej administracji zespolonej
  • opracowywanie projektu regulaminu pracy i jego aktualizowanie w celu dostosowania do obowiązujących przepisów

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania kadrami
  • pozostałe wymagania niezbędne:
  • znajomość kodeksu pracy oraz przepisów wykonawczych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • umiejętność kierowania pracą zespołu
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność dostosowywania się do zmian
  • dobra organizacja pracy
  • asertywność
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel)

wymagania dodatkowe:

  • 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kadrowym w administracji
  • ukończone studia podyplomowe z obszaru zarządzania kadrami
  • znajomość kodeksu etyki służby cywilnej
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • uprawnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone"

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Termin składania dokumentów:
14-03-2011

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 13/11

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 13/11

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 03.03.2011
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07