Lekarz koordynator ratownictwa medycznego ds. systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 15/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Wojewoda Wielkopolski

poszukuje kandydatów na stanowisko:

lekarza koordynatora ratownictwa medycznego ds. systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego WUW w Poznaniu nr ref. 15/15

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1 - powołanie na czas nieobecności lekarza koordynatora ratownictwa medycznego zatrudnionego na stanowisku pracy będącym przedmiotem naboru

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Poznań
al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • pełnienie całodobowych dyżurów w Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego w sposób i na zasadach określonych w instrukcji ustalonej przez dyrektora wydziału
  • nadzór merytoryczny nad pracą dyspozytorów medycznych na obszarze województwa wielkopolskiego
  • koordynacja współpracy dyspozytorów medycznych w przypadku zdarzeń wymagających użycia jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego spoza obszaru działania jednego dyspozytora medycznego
  • udzielanie dyspozytorom medycznym niezbędnych informacji i merytorycznej pomocy
  • informowanie Wojewody Wielkopolskiego o potrzebie postawienia w stan podwyższonej gotowości wszystkich lub niektórych zakładów opieki zdrowotnej, działających na obszarze województwa wielkopolskiego, w przypadku wystąpienia katastrof naturalnych i awarii technicznych, których skutki mogą spowodować stan nagłego zagrożenia zdrowotnego znacznej liczby osób
  • zbieranie aktualnych informacji od dyspozytorów medycznych o dostępnych na obszarze działania dysponenta jednostki szpitalnych oddziałach ratunkowych i zespołach ratownictwa medycznego (w tym lotniczych zespołach ratownictwa medycznego)
  • udział w pracach wojewódzkiego zespołu zarządzania kryzysowego

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu
  • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego,
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę
  • budynek bezpośrednio nie posiada podjazdu dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich; istnieje możliwość przejazdu z sąsiedniego budynku
  • klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami, drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe; istnieje możliwość korzystania z wind w sąsiednim budynku i przemieszczania się łącznikiem
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe medyczne lekarskie
  • doświadczenie: co najmniej 3-letni staż pracy w szpitalnym oddziale ratunkowym lub w zespole ratownictwa medycznego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • spełnianie wymagań określonych w ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym dla lekarza systemu tj. posiadanie tytułu specjalisty lub ukończenie co najmniej drugiego roku specjalizacji w dziedzinie medycyny ratunkowej; dopuszczalne - posiadanie specjalizacji lub tytułu specjalisty albo ukończenie co najmniej drugiego roku specjalizacji w dziedzinie: anestezjologii i intensywnej terapii, chorób wewnętrznych, chirurgii ogólnej, chirurgii dziecięcej, ortopedii i traumatologii narządu ruchu, ortopedii i traumatologii lub pediatrii, albo: lekarz posiadający 3000 godzin w wykonywaniu zawodu lekarza w szpitalnym oddziale ratunkowym, zespole ratownictwa medycznego, lotniczym zespole ratownictwa medycznego lub izbie przyjęć szpitala
    • znajomość ustaw o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o działalności leczniczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych

wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi komputera (oprogramowanie MS Office i Open Office) i urządzeń techniki biurowej
  • umiejętność posługiwania się środkami łączności

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadaną specjalizację
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

07-04-2015

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 15/15

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref.  15/15

Inne informacje:

  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
    (https://www.poznan.uw.gov.pl/wzor-oswiadczenia-dla-kandydatow-starajacyc...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, droga elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończonego naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4000 zł (plus dodatek funkcyjny: 1600 zł).
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.
Autor: Piotr Florek
Data utworzenia: 20.03.2015
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07