Referent prawny do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 80/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze z dnia 05 sierpnia 2016 r.

WYMIAR ETATU: 1

STANOWISKA: 1

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawny do spraw: prowadzenia postępowań administracyjnych z zakresu wywłaszczeń i odszkodowań w Wydziale Skarbu Państwa i Nieruchomości WUW w Poznaniu nr ref. 80/16

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Poznań

ADRES URZĘDU:

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na IX piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu wywłaszczenia lub przejęcia z mocy prawa nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego na podstawie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz o ustaleniu lokalizacji innych inwestycji, w których właściwość wojewody wynika z przepisów odrębnych
  • prowadzenie spraw dotyczących wywłaszczania nieruchomości i odszkodowań z tego tytułu pod autostrady płatne i drogi krajowe oraz pod realizację innych inwestycji, w których właściwość wojewody wynika z przepisów odrębnych, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
  • prowadzenie spraw dotyczących niezwłocznego zajęcia nieruchomości pod autostrady płatne, drogi krajowe i wojewódzkie oraz pod realizację innych inwestycji, w których właściwość wojewody wynika z przepisów odrębnych, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
  • rozpatrywanie odwołań od decyzji ustalających odszkodowanie z tytułu wywłaszczenia lub przejęcia z mocy prawa nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego na podstawie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz o ustaleniu lokalizacji innych inwestycji, w których właściwość wojewody wynika z przepisów odrębnych
  • przygotowywanie dla rzeczoznawców majątkowych umów o dokonanie wyceny wywłaszczonej lub przejętej z mocy prawa nieruchomości oraz o dokonanie innych wycen w zakresie właściwości oddziału, a następnie przygotowanie niezbędnych dokumentów do wypłaty wynagrodzenia za wykonanie tych umów
  • prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem na przejętych nieruchomościach prawa trwałego zarządu na rzecz właściwego zarządcy drogi lub innego właściwego podmiotu
  • prowadzenie spraw dotyczących ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w zakresie realizacji inwestycji celu publicznego, w tym związanych z ustaleniem odszkodowania za szkody powstałe w związku z tym ograniczeniem, łącznie z przygotowaniem stosownych decyzji administracyjnych
  • przygotowywanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz informacji i sprawozdań dotyczących spraw należących do zakresu działania oddziału

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym już nieobowiązujących), w szczególności Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, o gospodarce gruntami i wywłaszczaniu nieruchomości, o księgach wieczystych i hipotece, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • znajomość ustaw dotyczących struktury i kompetencji organów władzy publicznej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność poruszania się w często zmieniających się przepisach prawa
  • umiejętność kreatywnego myślenia
  • samodzielność
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, program LEX)
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • asertywność i umiejętność przekonywania
  • radzenie sobie ze stresem
  • dostosowywanie się do zmian

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 16 sierpnia 2016 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 80/16)

INNE INFORMACJE:

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...)
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500-2600 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 03.08.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06