Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
referenta prawnego do spraw prowadzenia postępowań egzekucyjnych w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 50/16
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw związanych ze skargami na działalność podmiotów leczniczych
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w związku z realizacją ustawowego obowiązku poddawania się szczepieniom ochronnym przeciw chorobom zakaźnym,
- prowadzenie spraw oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych o wymierzeniu kary
- przygotowywanie projektów opinii o projektach aktów prawnych dotyczących ochrony zdrowia
- kontrola podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
- udział w kontrolach podmiotów wykonujących działalność leczniczą, miejsc turnusów rehabilitacyjnych, podmiotów realizujących zadania opieki nad matką i dzieckiem jak również miejsca odbywania stażu na określone specjalizacje pracowników medycznych – praca wykonywana jest również na terenie województwa,
- zagrożenia biologiczne typowe, szczególnie podczas kontroli jednostek szpitalnych i laboratoriów,
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność.
Miejsce pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na piątym piętrze budynku biurowego,
- praca przy monitorze ekranowym średnio powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
- klatka schodowa dwubiegowa, o normatywnej ilości stopni z poręczami,
- budynek wyposażony jest w windy osobowe,
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, korzystać można z pomieszczeń w sąsiednim budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o działalności leczniczej wraz z aktami wykonawczymi,
- znajomość kpa,
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- umiejętność pracy z klientem zewnętrznym.
wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
- komunikatywność,
- umiejętność formułowania zwięzłych opinii i raportów,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów: 25 maja 2016 r.
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 50/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 50/16
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru....).
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300-2500 zł
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod numerem tel. 61 854 19 91 lub 61 854 13 49.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.