Referent prawny do spraw prowadzenia postępowań egzekucyjnych w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 50/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

referenta prawnego do spraw prowadzenia postępowań egzekucyjnych w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 50/16

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy:  1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw związanych ze skargami na działalność podmiotów leczniczych
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych w związku z realizacją ustawowego obowiązku poddawania się szczepieniom ochronnym przeciw chorobom zakaźnym,
  • prowadzenie spraw oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych o wymierzeniu kary
  • przygotowywanie projektów opinii o projektach aktów prawnych dotyczących ochrony zdrowia
  • kontrola podmiotów wykonujących działalność leczniczą.

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
  • udział w kontrolach podmiotów wykonujących działalność leczniczą, miejsc turnusów rehabilitacyjnych, podmiotów realizujących zadania opieki nad matką i dzieckiem jak również miejsca odbywania stażu na określone specjalizacje pracowników medycznych – praca wykonywana jest również na terenie województwa,
  • zagrożenia biologiczne typowe, szczególnie podczas kontroli jednostek szpitalnych i laboratoriów,
  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych wymagających często nieszablonowego podejścia, wymagana komunikatywność.

Miejsce pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na piątym piętrze budynku biurowego, 
  • praca przy monitorze ekranowym średnio powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację oraz do archiwum,
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
  • klatka schodowa dwubiegowa, o normatywnej ilości stopni z poręczami,
  • budynek wyposażony jest w windy osobowe, 
  • w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych, korzystać można z pomieszczeń w sąsiednim budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o działalności leczniczej wraz z aktami wykonawczymi,
  • znajomość kpa,
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • umiejętność pracy z klientem zewnętrznym.

wymagania dodatkowe:

  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
  • komunikatywność,
  • umiejętność formułowania zwięzłych opinii i raportów,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • dobra organizacja pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów: 25 maja 2016 r.

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 50/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 50/16

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru....).
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300-2500 zł
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod numerem tel. 61 854 19 91 lub 61 854 13 49.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 19.05.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06