Specjalista do spraw wydawania Dziennika Urzędowego Województwa Wielkopolskiego w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 11/11

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:

specjalista
do spraw wydawania Dziennika Urzędowego Województwa Wielkopolskiego
w Wydziale Kontroli, Prawnym i Nadzoru WUW w Poznaniu nr ref. 11/11

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
Al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • tworzenie projektu dziennika w systemie Elektroniczny Dziennik Urzędowy: dodawanie aktów prawnych, określanie kolejności śródtytułów, wygenerowanie szablonu dziennika DOCX oraz jego komputerowa obróbka
  • korekta treści i układu Dziennika Urzędowego w celu wyeliminowania ewentualnych błędów w tekście
  • udzielanie informacji o Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego
  • przekształcanie szablonu dziennika do ostatecznej wersji PDF, wprowadzanie do systemu Elektroniczny Dziennik Urzędowy, przygotowywanie wersji papierowej
  • przygotowywanie i przekazanie składu numerów do druku
  • prowadzenie i udostępnianie zbioru dzienników

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz programów komputerowych: pakiet MS Office, PDFCreator, umiejętność korzystania z elektronicznych systemów informacji prawnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych
  • znajomość zasad poprawnej pisowni języka polskiego i ortografii
  • umiejętność szybkiego czytania i predyspozycje korektorskie
  • dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność formułowania komunikatywnych i zwięzłych informacji
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem

wymagania dodatkowe:

  • 1 rok doświadczenia w pracy w administracji lub redakcji (drukarni) przy przygotowywaniu składu komputerowego
  • znajomość Edytora Aktów Prawnych XML
  • efektywna komunikacja
  • wnikliwość
  • systematyczność
  • obowiązkowość

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Termin składania dokumentów:
18-02-2011

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 11/11

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 11/11

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 10.02.2011
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07