Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej i klientów zewnętrznych WUW w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 44/15
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja i skanowanie korespondencji „przychodzącej” w systemie WUW-eu,
- odbieranie korespondencji „przychodzącej” do Urzędu (także korespondencji zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem pocztowym) i dzielenie jej na poszczególne komórki organizacyjne (dot. głównie przesyłek zwykłych) – ze szczególnym uwzględnieniem korespondencji skierowanej do Wojewody Wielkopolskiego z ministerstw, sądów, prokuratury, organów kontroli,
- przygotowywanie do wysyłki i wysyłanie korespondencji „wychodzącej” z Urzędu (dot. głównie przesyłek zwykłych),
- przygotowywanie do wysyłki i wysyłanie tytułów wykonawczych przekazywanych z Wydziału Finansów i Budżetu,
- nadawanie indywidualnych pilnych przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu,
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją i kontaktami z ludźmi.
Miejsce pracy:
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację,
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
- stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego,
- budynek wyposażony jest w windy osobowe,
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: średnie;
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ogólna wiedza dotycząca funkcjonowania jednostek administracji publicznej,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej,
- biegła obsługa komputera,
- umiejętność obsługi urządzeń technicznych (skanera).
wymagania dodatkowe:
- systematyczność,
- samodzielność,
- efektywna komunikacja,
- radzenie sobie ze stresem,
- asertywność,
- umiejętność ustalania priorytetów,
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w jednostkach administracji publicznej.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów: 27 czerwca 2015 r.
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 44/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 44/15
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW.
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod numerem tel. 61 854 11 87 lub 61 854 19 91.
- Proponowane wynagrodzenie: 1900 zł.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.