Starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej i klientów zewnętrznych WUW w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 44/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej i klientów zewnętrznych WUW w Biurze Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 44/15

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy:  1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestracja i skanowanie korespondencji „przychodzącej” w systemie WUW-eu,
  • odbieranie korespondencji „przychodzącej” do Urzędu (także korespondencji zgodnie z posiadanym pełnomocnictwem pocztowym) i dzielenie jej na poszczególne komórki organizacyjne (dot. głównie przesyłek zwykłych) – ze szczególnym uwzględnieniem korespondencji skierowanej do Wojewody Wielkopolskiego z ministerstw, sądów, prokuratury, organów kontroli,
  • przygotowywanie do wysyłki i wysyłanie korespondencji „wychodzącej” z Urzędu (dot. głównie przesyłek zwykłych),
  • przygotowywanie do wysyłki i wysyłanie tytułów wykonawczych przekazywanych z Wydziału Finansów i Budżetu,
  • nadawanie indywidualnych pilnych przesyłek za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich.

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych,
  • zadania wykonywane w siedzibie urzędu,
  • zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją i kontaktami z ludźmi.

Miejsce pracy:

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację,
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego,
  • budynek wyposażony jest w windy osobowe,
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm,
  • w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e:

  • wykształcenie: średnie;
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • ogólna wiedza dotycząca funkcjonowania jednostek administracji publicznej,
    • znajomość instrukcji kancelaryjnej,
    • biegła obsługa komputera,
    • umiejętność obsługi urządzeń technicznych (skanera).

wymagania dodatkowe:

  • systematyczność,
  • samodzielność,
  • efektywna komunikacja,
  • radzenie sobie ze stresem,
  • asertywność,
  • umiejętność ustalania priorytetów,
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w jednostkach administracji publicznej.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

Termin składania dokumentów: 27 czerwca 2015 r.

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 44/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 44/15

Inne informacje:

  1. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  2. Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
  3. Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW.
  4. Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  5. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  6. Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  7. Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  8. Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod numerem tel. 61 854 11 87 lub 61 854 19 91.
  9. Proponowane wynagrodzenie: 1900 zł.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 28.06.2015
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07