Starszy inspektor do spraw protokołowania posiedzeń składów orzekających oraz organizowania badań specjalistycznych w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności nr ref. 44/16

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy inspektor do spraw protokołowania posiedzeń składów orzekających oraz organizowania badań specjalistycznych w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności nr ref. 44/16

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy:  1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
ul. K. Wielkiego 24/26
Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie posiedzeń składów orzekających, w tym sporządzanie listy obecności specjalistów uczestniczących w składach oraz listy obecności osób orzekanych
  • sporządzanie protokołów z posiedzeń składów orzekających
  • sprawdzanie kompletności dokumentacji z posiedzeń składów orzekających
  • przygotowywanie projektów orzeczeń o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności i przedkładanie do podpisu specjalistom składów orzekających
  • monitorowanie przebiegu oraz prawidłowości dokumentacji z posiedzeń składów orzekających
  • organizowanie badań specjalistyczne osób ubiegających się o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa, obsługa klientów i poczty oraz czynności archiwizacyjne, z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się po terenie Urzędu po wymaganą dokumentację
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • parametry środowiska (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie

zadania mogą być wykonywane także poza siedzibą urzędu

Miejsce pracy:

  • stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, zewnętrzny dźwig osobowy działa tylko do poziomu parteru
  • brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
  • wejście klatką schodową dwubiegową o normatywnej liczbie stopni z poręczami
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych do ustawy w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
  • znajomość Kpa, przepisów o ochronie danych osobowych
  • umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych pochodzących z dokumentów
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, zrozumiały, działania w sytuacjach stresowych, pracy w zespole

wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe,
  • kurs języka migowego I stopnia

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów: 30 maja 2016 r.

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 44/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 44/16

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru....).
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod numerem tel. 61 854 19 91 lub 61 854 13 49.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

 

Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 19.05.2016
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06