Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy inspektor do spraw protokołowania posiedzeń składów orzekających oraz organizowania badań specjalistycznych w Wojewódzkim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności nr ref. 44/16
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
ul. K. Wielkiego 24/26
Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie posiedzeń składów orzekających, w tym sporządzanie listy obecności specjalistów uczestniczących w składach oraz listy obecności osób orzekanych
- sporządzanie protokołów z posiedzeń składów orzekających
- sprawdzanie kompletności dokumentacji z posiedzeń składów orzekających
- przygotowywanie projektów orzeczeń o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności i przedkładanie do podpisu specjalistom składów orzekających
- monitorowanie przebiegu oraz prawidłowości dokumentacji z posiedzeń składów orzekających
- organizowanie badań specjalistyczne osób ubiegających się o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa, obsługa klientów i poczty oraz czynności archiwizacyjne, z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się po terenie Urzędu po wymaganą dokumentację
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- parametry środowiska (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
zadania mogą być wykonywane także poza siedzibą urzędu
Miejsce pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe, zewnętrzny dźwig osobowy działa tylko do poziomu parteru
- brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
- wejście klatką schodową dwubiegową o normatywnej liczbie stopni z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz przepisów wykonawczych do ustawy w zakresie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności
- znajomość Kpa, przepisów o ochronie danych osobowych
- umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji danych pochodzących z dokumentów
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, zrozumiały, działania w sytuacjach stresowych, pracy w zespole
wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe,
- kurs języka migowego I stopnia
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów: 30 maja 2016 r.
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 44/16
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026
z podaniem w ofercie nr ref. 44/16
Inne informacje:
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW (www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru....).
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300 zł
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod numerem tel. 61 854 19 91 lub 61 854 13 49.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.