Starszy specjalista do spraw administrowania nieruchomościami w Biurze Obsługi i Informatyki WUW w Poznaniu nr ref. 69/15

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznani
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista do spraw administrowania nieruchomościami w Biurze Obsługi i Informatyki WUW w Poznaniu nr ref. 69/15

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
ul. Kościuszki 95

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia nieruchomości i składników majątkowych
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją prac zleconych na rzecz Urzędu, dokonywanie rozeznania rynku i zbieranie ofert cenowych w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty, nadzorowanie jakości wykonywanych usług przez firmy zewnętrzne
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych, w tym sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowań o zamówienia publiczne, uczestnictwo w komisjach przetargowych
  • dokonywanie wstępnej kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, rozliczanie faktur od dostawców mediów i usług na poszczególnych użytkowników nieruchomości oraz sporządzanie załączników rozliczeniowych do obciążeń
  • przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników nieruchomości o uszkodzeniach i awariach w celu ich weryfikacji, usuwania i likwidacji ich skutków, koordynowanie napraw konserwatorskich oraz okresowych przeglądów technicznych
  • nadzorowanie prawidłowości dostarczania mediów i świadczenia usług przez firmy zewnętrzne
  • koordynowanie realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem i wyposażeniem budynków w odpowiednie tablice informacyjne, oflagowaniem budynków

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu; z uwagi na rozmieszczenie urzędu w kilku budynkach na terenie miasta praca również poza siedzibą biura
- wyjazdy służbowe do delegatur urzędu na terenie województwa
- zagrożenia biologiczne typowe dla pracy z dokumentacją oraz związanej z kontaktami z ludźmi

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
- z uwagi na usytuowanie budynku poza główną siedzibą urzędu występuje konieczność częstego przemieszczania się do pozostałych budynków urzędu (odbiór i wysyłka poczty, dostarczenie dokumentacji itp.)
- budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
- klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę, z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych
- budynek zabytkowy nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Prawo budowlane, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, ustawy Prawo zamówień publicznych
    • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu cywilnego
    • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, efektywna komunikacja
    • odporność na stres
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • dobra organizacja pracy
    • asertywność, umiejętność argumentowania i negocjacji, samodzielność
    • umiejętność pracy w zespole

wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami
  • ukończone kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu etyki służby cywilnej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów:
05-10-2015

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 69/15
lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025 z podaniem w ofercie nr ref. 69/15

Inne informacje:

  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2300-2500 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 25.09.2015
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:06