Starszy specjalista do spraw: kontroli realizacji zadań samorządu terytorialnego wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o funduszu alimentacyjnym, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz ustawy o pomocy państwa ...

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Ogłoszenie o naborze z dnia 30 listopada 2016 r.

WYMIAR ETATU: 1

STANOWISKA: 2

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw: kontroli realizacji zadań samorządu terytorialnego wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o funduszu alimentacyjnym, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 140/16

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Poznań

ADRES URZĘDU:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

WARUNKI PRACY

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu (w kontrolowanych jednostkach organizacyjnych)
  • obsługa poczty oraz wykonywanie czynności archiwizacyjnych
  • konieczność poruszania się po Urzędzie w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na VIII piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno - biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
  • budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

ZAKRES ZADAŃ

  • dokonywanie bieżącej analizy stanu prawnego ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, zasiłków dla opiekunów oraz świadczenia wychowawczego w zakresie zadań Oddziału Nadzoru i Kontroli w Pomocy Społecznej
  • kontrola działalności organów samorządu terytorialnego w sprawach wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej
  • rozpatrywanie skarg i wniosków, petycji oraz listów, a także udzielanie odpowiedzi na pytania obywateli, posłów, senatorów i instytucji dotyczące ustawy o ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o funduszu alimentacyjnym, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
  • współdziałanie z samorządem gminnym, powiatowym i województwa, stowarzyszeniami, fundacjami oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o funduszu alimentacyjnym, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
  • prowadzenie rejestrów z zakresu należącego do zadań Oddziału Nadzoru i Kontroli w Pomocy Społecznej
  • sporządzanie sprawozdawczości oraz przekazywaniu jej do Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Rzecznika Ochrony Praw Dziecka, Rzecznika Praw Obywatelskich

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: wyższe magisterskie
  • znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o funduszu alimentacyjnym, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • wykształcenie: wyższe na kierunku prawo, administracja, ekonomia
  • doświadczenie zawodowe: w administracji rządowej, jednostkach samorządu terytorialnego, w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • łatwość w komunikowaniu się
  • samodzielność
  • dobra organizacja pracy

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 12 grudnia 2016 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 140/16)

INNE INFORMACJE:

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...
  • Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
  • Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2600-2900 zł.
  • Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Autor: Marcin Kowalski
Data utworzenia: 29.11.2016
Ostatnia aktualizacja: Barbara Pietrzyk
Data aktualizacji: 17.01.2017 - 12:11