Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ogłoszenie o naborze z dnia 26 października 2016 r.
WYMIAR ETATU: 1
STANOWISKA: 1
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw: kontroli w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia WUW w Poznaniu nr ref. 119/16
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Poznań
ADRES URZĘDU:
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
WARUNKI PRACY
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie urzędu, z uwagi na możliwość udziału w kontrolach i inspekcjach nie wyklucza się pracy poza siedzibą urzędu (na terenie województwa)
- konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
- stanowisko pracy znajduje się na V piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
ZAKRES ZADAŃ
- kontrola podmiotów wykonujących działalność leczniczą
- kontrola zaplanowanych do realizacji w województwie wielkopolskim programów promocji zdrowia oraz realizacji założeń polityki zdrowotnej państwa w zakresie Narodowego Programu Zdrowia
- sprawowanie monitoringu w zakresie realizacji opieki nad kobietą i populacją wieku rozwojowego
- udział w prowadzeniu badań w zakresie oceny stanu zdrowia dzieci i młodzieży na terenie województwa wielkopolskiego
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarze ochrony zdrowia
- znajomość: ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o działalności leczniczej, ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o zawodzie lekarza i lekarza dentysty, ustawy oraz aktów wykonawczych do ustawy o prawach pacjenta i rzeczniku praw pacjenta, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy o zdrowiu publicznym, ustawy o zawodzie pielęgniarki i położnej, ustawy Prawo farmaceutyczne, ustawy o diagnostyce labolatoryjnej
- kreatywność
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- wykształcenie: wyższe medyczne
- doświadczenie zawodowe: w kontroli podmiotów leczniczych; w administracji
- łatwość w komunikacji
- odporność na stres
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 31 października 2016 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Kancelaria Główna Urzędu, bud. B, pok. 025-026
(z podaniem w ofercie nr ref. 119/16)
INNE INFORMACJE:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
- Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru...
- Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
- Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
- Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
- Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2500-2600 zł.
- Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.