Starszy specjalista do spraw sprawozdawczości oraz ewidencjonowania dochodów budżetowych w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 19/11

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko:

starszy specjalista
do spraw sprawozdawczości oraz ewidencjonowania dochodów budżetowych
w Wydziale Finansów i Budżetu WUW w Poznaniu nr ref. 19/11

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:
Poznań
al. Niepodległości 16/18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• przyjmowanie i weryfikowanie sprawozdań budżetowych z zakresu realizacji dochodów budżetowych
• ewidencjonowanie w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej dochodów budżetowych dysponenta głównego z realizacji zadań zleconych przekazywanych przez jednostki samorządu terytorialnego
• bezwzględne przestrzeganie terminów przekazywania zgromadzonych na rachunku bieżącym dochodów budżetowych na rachunek budżetu państwa
• sporządzanie sprawozdań jednostkowych o stanie środków na rachunku bankowym subkonto dochodów, z realizacji dochodów, stanu należności budżetowych oraz jednostkowych informacji w zakresie rozliczania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej z tytułu realizacji wydatków budżetu państwa, a także bilansu jednostkowego dysponenta głównego w zakresie dochodów budżetowych
• współpraca z Ministerstwem Finansów, jednostkami samorządu terytorialnego i podległymi Wojewodzie Wielkopolskiemu jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań oraz bankami w zakresie spraw związanych z obsługą bankową budżetu Wojewody

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e

• wykształcenie: wyższe
• doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach administracji publicznej, w zakresie sprawozdawczości lub rachunkowości budżetowej
• pozostałe wymagania niezbędne:
• znajomość ustaw: o rachunkowości , o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, w szczególności w sprawie sprawozdawczości budżetowej, szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa
• znajomość rozporządzenia dotyczącego klasyfikacji budżetowej
• znajomość ustaw oraz przepisów wykonawczych regulujących tryb postępowania administracyjnego
• znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Termin skladania dokumentow:
02-05-2011

Miejsce składania dokumentów:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 19/11

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-26
z podaniem w ofercie nr ref. 19/11

Inne informacje:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Autor: Bogumiła Stanecka
Data utworzenia: 20.04.2011
Ostatnia aktualizacja: Dawid Politowski
Data aktualizacji: 10.01.2017 - 14:07