Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora
do spraw obsługi finansowo-księgowej
w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym WUW w Poznaniu nr ref. 20/09
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
• generowanie i weryfikacja przelewów z wyciągami bankowymi,
• uzgadanianie i kontrolowanie środków budżetowych wg klasyfikacji budżetowej,
• obsługa systemu TREZOR jako dysponenta III stopnia
• weryfikowanie wyciągów bankowych
Wykształcenie:
- średnie o profilu ekonomicznym
Wymagania konieczne:
• znajomość ustawy o rachunkowości
• znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
• dobra organizacja pracy
• umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
• terminowość, rzetelność
• min. 2 lata doświadczenia w obszarze księgowości
Wymagania pożądane:
• znajomość przepisów ustaw o ochronie danych osobowych oraz o dostępie do informacji niejawnych
• znajomość KPA
• komunikatywność
• radzenie sobie ze stresem
• umiejętność rozwiązywania problemów
• systematyczność i samodzielność
• doświadczenie w administracji publicznej
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• kopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
• oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
• życiorys i list motywacyjny
Dokumenty należy przesyłać w terminie do: 06-02-2009
pod adresem:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
z podaniem w ofercie nr ref. 20/09
lub składać osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 023
z podaniem w ofercie nr ref. 20/09
Inne informacje:
Na postępowanie rekrutacyjne zaproszone zostaną wybrane osoby.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.