Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
NIP 778 10 12 911, REGON 000514331
Delegatury urzędu:
Wydział Spraw Cudzoziemców
pl. Wolności 17
61-739 Poznań
Wydział Spraw Obywatelskich - Oddział Paszportów
ul. ks. Jakuba Wujka 1
61-581 Poznań
Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim
ul. Kazimierza Wielkiego 24/26
61-863 Poznań
Organizacja przyjmowania skarg i wniosków
Elektroniczna skrzynka podawcza
Adres skrytki urzędu na platformie ePUAP
/cya0y842lb/wuweu
Godziny przyjęć klientów
Oddział Paszportów:
ul. Ks. Jakuba Wujka 1
poniedziałek od 11:00 do 18:00
w pozostałe dni robocze od 8.15 do 15.15
Punkt Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego
al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, pok. 020
- od godz. 08.30 do godz. 10.00 – informacja telefoniczna
- od godz. 10.30 do godz. 12.30 – wizyty podlegają rezerwacji internetowej
- od godz. 13.00 do godz. 16.00 - w poniedziałki
- od godz. 13.00 do godz. 15.30 – od wtorku do piątku
tel.: (61) 854 10 32
fax: (61) 852 22 23
Wydział Infrastruktury i Rolnictwa
poniedziałek, środa, piątek od 8.30 do 15.00
wtorek, czwartek od 12.00 do 15.00
Wojewódzki Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim
poniedziałek 8:15 - 16:00
w pozostałe dni robocze od 8:15 – 15:15
Organizacja przyjmowania skarg i wniosków
- Prawo zgłoszenia sygnału obywatelskiego (skargi, wnioski, petycje, listy) przysługuje każdemu.
- Sygnał obywatelski może być złożony w formie pisemnej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub ustnie, przy czym petycja nie może zostać zgłoszona ustnie.
- Sygnał obywatelski musi zawierać dane umożliwiające udzielenie odpowiedzi oraz fakty pozwalające na ustalenie przedmiotu sprawy zgłoszonego przez klienta. Wymogi formalne dotyczące sygnałów obywatelskich określone są we wskazanych poniżej aktach prawnych.
- Zgłoszenie sygnału obywatelskiego jest wolne od opłat.
- Klasyfikacja prawna sygnału obywatelskiego zależy od treści pisma, a nie od jego nazwy.
- Nikt nie jest narażony na jakikolwiek uszczerbek lub zarzut z powodu złożenia skargi lub wniosku, jeżeli działał w granicach prawem dozwolonych.
Skargi, wnioski, petycje i inne sygnały obywatelskie w formie pisemnej należy kierować na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
lub odpowiednio na adres:
- skrytki urzędu na platformie ePUAP: /cya0y842lb/wuweu
- poczty elektronicznej: wuw@poznan.uw.gov.pl
Skargi i wnioski można złożyć ustnie do protokołu w siedzibach urzędu.
W sprawach sygnałów obywatelskich przyjmują
- pracownicy w PUNKCIE OBSŁUGI KLIENTA
- w poniedziałek w godzinach: 9.30 – 18.00
- w pozostałe dni robocze w godzinach od 8.30 do 15.00
- pozostali pracownicy urzędu w godzinach przyjęć klientów.
Punkt Obsługi Klienta
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
al. Niepodległości 16/18
pokój 021 i 022 budynek B
tel. 61 854 15 42, 61 854 19 17
oraz (bez prefiksa) 22 2500 117
e-mail: informacje@poznan.uw.gov.pl
W sprawach skarg i wniosków przyjmują:
- wojewoda oraz I wicewojewoda i II wicewojewoda w ramach przyjęć klientów zgodnie z harmonogramem przyjęć prowadzonym przez pracownika w Punkcie Obsługi Klienta,
- dyrektorzy oraz kierownicy innych komórek organizacyjnych urzędu, albo pracownicy przez nich wyznaczeni w poniedziałki w godzinach od 14.00 do 16.00; w przypadku, gdy w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy przyjęcia odbywają się w następnym dniu roboczym w godzinach: 12.00- 14.00.
Regulacje dotyczące przedmiotu i terminu załatwiania sygnałów obywatelskich:
- skargi
- wnioski
- petycje
Informacje w języku migowym